.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Avomaankurkku:
Mikä tarkoitus on sillä, että joku narkkari tai alkoholisti saa vahinkolapsen, josta ei kykene mitenkään huolehtimaan? Mikä tarkoitus on vammautua kohdussa äidin alkoholinkäytön takia?
No oikeassa olet, lapsettomuutta pitäs esiintyä vielä paljon laajemmassa mittakaavassa kuin nyt esiintyy.
Ihmisraunioiden pitäisi jotenkin ymmärtää itse keskeyttää, ja moni sen tekeekin, luojan kiitos.
Minun mielestä nää narkkarit pitäs laittaa pakkohoiton raskauden ajaksi ja sitten antaa ne lapset vaikka niille lapsettomille.

Lunatic
Kovasti yrität saada mut provosoitumaan.

Meillä on maailman ihanin tyttö, jonka saamisessa meitä avustettiin. Lälläää :LOL:
En yritä, sulla jotenkin vissiin vaan kiehuu.
Jotenkin aavistinkin että olet astutusnainen tai sinnepäin, juuri kiehumisesta. :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Kyl miä laitan melkein hirttosilmukan siinä vaiheessa ittelleni kaulaan, jos meidän poika ilmottaa olevansa homo :/
Tuskin sä tulevaisuudessa tiedät mitä tarkoittaa homo tai osaat tehdä hirttosilmukkaa, saati ootko elossa vuosien alkoholistina olon jälkeen. Toisaalta harvalle lapselle, alkoholistin ajatuksilla on mitään merkitystä.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mikä tarkoitus on sillä, että joku narkkari tai alkoholisti saa vahinkolapsen, josta ei kykene mitenkään huolehtimaan? Mikä tarkoitus on vammautua kohdussa äidin alkoholinkäytön takia?
No oikeassa olet, lapsettomuutta pitäs esiintyä vielä paljon laajemmassa mittakaavassa kuin nyt esiintyy.
Ihmisraunioiden pitäisi jotenkin ymmärtää itse keskeyttää, ja moni sen tekeekin, luojan kiitos.
Kovasti yrität saada mut provosoitumaan.

Meillä on maailman ihanin tyttö, jonka saamisessa meitä avustettiin. Lälläää :LOL:
Se on oikein. Jos haluaa lapsen, niin pitää käyttää niitä olemassaolevia keinoja.

Joo kiukkuinen...en kestä yhtään mitään suvaitsemattomuutta tai rasismia.
Suvaitsemattomuus on hyvin luonnollista, laumaeläimenä ihminen vieroksuu poikkeavaa käytöstä ja ulkonäköä. Tämä on oleellista sekä lajin että yhteiskunnan selviytymisen ja kehityksen kannalta.

Ehdottoman suvaitsevana ihmisenä sinun kuuluisi ymmärtää rasisteja, ovat luonnonoikkuja siinä missä homotkin.

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Joo kiukkuinen...en kestä yhtään mitään suvaitsemattomuutta tai rasismia.
Suvaitsemattomuus on hyvin luonnollista, laumaeläimenä ihminen vieroksuu poikkeavaa käytöstä ja ulkonäköä. Tämä on oleellista sekä lajin että yhteiskunnan selviytymisen ja kehityksen kannalta.

Ehdottoman suvaitsevana ihmisenä sinun kuuluisi ymmärtää rasisteja, ovat luonnonoikkuja siinä missä homotkin.
Jos luit keskutelun kokonaan, niin huomasit, etten pidä itseäni ehdottoman suvaitsevaisena.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Täys peesi, oletkohan pölliny jonkun mun tekstin.

vieras
Kyl miä laitan melkein hirttosilmukan siinä vaiheessa ittelleni kaulaan, jos meidän poika ilmottaa olevansa homo :/
No jos toivotaan kaikki yhdessä oikein kovasti, että pojasta tulee mielummin mielenterveysongelmainen alkoholisti kuten äidistään, niin ehkä sun toive toteutuu. Onhan se nyt huomattavasti parempi ja terveempi vaihtoehto.

Dixi
Täytyy olla jotain alitajuisia homoviettejä näillä ihmisillä, jotka toisilta sen haluavat kieltää. Mikään muu syy ei selitä tätä mieletöntä vihaa ja hyväksymättömyyttä toisten parisuhteita kohtaan. Kaappihomoja kaikki homofoobikot.

Meillä asuu naapurissa niin miespari kun uskovainen perhekin. Juuri eilen puhuin lapsille uskonnoista kun tytär kysyi miksi meillä ei uskota jumalaan.
Mä opetan lapsille että on normaalia RAKASTAA ja on normaalia olla ateisti, muslimi, jt, luterilainen tai uskoa vaikka keijuihin. Tyttö tulikin siihen tulokseen että uskoo mielummin keijuihin kun jumaalaan =)

Haloo 2000 luku
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä aikuinen saa sanoa lapselle, oman mielipiteensä, mutta voi sanoa myös, että yleinen mielipide on suvaitseva. Tai mä teen niin. Itse koen tosi hankalaksi koko asian... Vastaan mielellään mihin vaan seksuaalisuutta koskevaan kysymykseen, kun lapset kysyy, mutta tuo on mulle hankala. Yritän kuitenkin.

Lapsihan toki tajuaa, ettei kaksi miestä voi lapsia saada, jolloin minun ei tarvitse heitä aivopestä, vaan ajattelevat itse.
miesparikin adoptoida. Eikö?
Juu ihan vapaasti voi, jos heidät todetaan tasapainoisiksi vanhemmiksi. Seula on tarkka, ellei adoptoi perheen sisäisesti.
Tuota, aikapaljon on näitä ei tasapainoisia vanhempia ihan normi perheissä.
Eli ei se mies ja nainen tee tasapainoista perhettä ja lapsuutta.

Hakeudu hoitoon
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Voi jestas mitä ajattelua!
Sinä et siis anna lapsesi olla mikä hän on vaan hänet täytyy muokata sinun muottiisi sopivaksi. Sairasta ja tälläiset ihmiset sitten saa tehdä lapsia!

homot
Alkuperäinen kirjoittaja Dixi:
Täytyy olla jotain alitajuisia homoviettejä näillä ihmisillä, jotka toisilta sen haluavat kieltää. Mikään muu syy ei selitä tätä mieletöntä vihaa ja hyväksymättömyyttä toisten parisuhteita kohtaan. Kaappihomoja kaikki homofoobikot.
komppi. Pelkäävät omia tunteintaan ja siksi pitää kieltää kaikki

Meillä käytiin hetki sitten kovaa pohdintaa voiko miehet synnyttää (silloin oli siis tapetilla tämä kohdun omaava mies, joka oli raskaana). Kerroin ihan suoraan, että tämä ko mies on syntynyt naiseksi ja sitten halunnut mieheksi, sen takia hän on voinut saada vauvan. Mutta "oikea ja alkuperäinen" mies ei voi synnyttää.
Ja sukupuolta ei voi tuosta vaan vaihtaa. Siitäkin juteltiin kauan.

Mitähän tähän sanoisi, täällä on lynkkauskerho taas vauhdissa. No, jokainen määrittelee itse mikä on omassa elämässä ja käsityksessä normaalia eikä siihen ole muilla nokan koputtamista. Jokainen myös kasvattaa lapsensa miten parhaaksi tahtoo, ja jos siihen kasvatukseen kuuluu että mies ja nainen yhdessä on normaalia niin mitä sitten?

Itse en aio luoda pojalle mitään käsitystä valmiiksi vaan hän oppikoon ne itse omalle kohdalleen. Kysymyksiin vastaan neutraalisti jos suinkaan voin.

Mutta homoutta en pidä normaalina, joskaan en ketään vihaa siksi.

Älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi. Älä tuomitse toista, vaikka itse olisit kuinkakin täydellinen. Jos tuomitset toista, joudut itsekin saman tuomion alaiseksi. Jos olet siveä, älä tuomitse siveetöntä, sillä muuten olet hänen kaltaisensa. Jos et itse ole vähääkään rikkonut, mutta jos tuomitset vihamielisesti rikoksentekijää, niin teet saman rikoksen, vieläpä suuremmankin, sillä silloin otat itsellesi tuomitsemisoikeuden, joka kuuluu Jumalalle.

http://www.tsasouna.net/tuomitsemisesta2.htm

Tuli vain Jeesustelijoista mieleen :whistle:

vieras
Voi hyvänen aika, voin kuvitella miten kuljet sun naapureiden perässä sieraimet lerpattaen kun sinähän tunnetusti tunnistat homot hajun perusteella :LOL: onko ne sun homonaapuritki paljastunu homoiksi kun on sattunu pierasee sun ohi kävellessä :LOL: homotutka-grace taas asialla :LOL:

Yhteistyössä