karpalo
No aika kiukkunen sinä ainakin oot ja hyökkäävä. Mä vaan ajattelin kertoa, että ei kaikki uskovat ajattele tästä homousasiasta samalla tavalla. Ja Raamatusta löytyy monta muutakin asiaa, jotka tuomitaan, mutta silti me kaikki (myös uskovat) toimimme nykyään vastoin kieltoa.Alkuperäinen kirjoittaja Avomaankurkku:Tadaa: ymmärrätkö lukemaasi? Kirjoitinkin suvaitsemattomista uskovaisista. En sanonut, että kaikki uskovaiset ovat suvaitsemattomia..Alkuperäinen kirjoittaja karpalo:Tadaa, paljastus: minäkin olen uskossa, mutta hyväksyn homouden ja homot. Enkä ole tekopyhä.Alkuperäinen kirjoittaja Avomaankurkku:Tottakai saat. Mua v****taa kaikenlainen suvaitsemattomuus, varsinkin uskovaisilta, jotka täten ovat minusta tekopyhiä. Saan kai olla mitä mieltä haluan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Olevinani? Outoa hyökkäilyä, saan olla asiasta mitä mieltä haluan.Alkuperäinen kirjoittaja Avomaankurkku:eli, jos kaksi miestä ei voi saada lapsia on se yhtäkuin väärin olla homo?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä aikuinen saa sanoa lapselle, oman mielipiteensä, mutta voi sanoa myös, että yleinen mielipide on suvaitseva. Tai mä teen niin. Itse koen tosi hankalaksi koko asian... Vastaan mielellään mihin vaan seksuaalisuutta koskevaan kysymykseen, kun lapset kysyy, mutta tuo on mulle hankala. Yritän kuitenkin.
Lapsihan toki tajuaa, ettei kaksi miestä voi lapsia saada, jolloin minun ei tarvitse heitä aivopestä, vaan ajattelevat itse.
Toi lapsien saaminen ei liity tähän mitenkään, mutta vedit sen esiin, koska olet olevinasi uskovainen ja raamatussa muka sanotaan, ettei miespari ole hyväksyttävä.
Esimerkkeinä: nainen vaietkoon seurakunnassa, peittäköön päänsä jne.