B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Noni... Sie ihan varmasti tiedät palstan säännöt!!!!! Kuvaa kehiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nanuska:Musta on epäreilua, että sulla on lapsistasi kuvat profiilissa, mutta ei itsestäsi...
Alkuperäinen kirjoittaja nanuska:Musta on epäreilua, että sulla on lapsistasi kuvat profiilissa, mutta ei itsestäsi...
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Noni... Sie ihan varmasti tiedät palstan säännöt!!!!! Kuvaa kehiin![]()
Just olin sanomassa samaa=)
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Miten maltoit leikata?
Vaikka kyllä mäkin joskus leikkasin ja kerralla sitte kunnolla, mutta nyt olen pikkuhiljaa hilaamassa taas latvoja alemmas. Ainakin tämä olis tämänhetken suunnitelma!
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Pitkä se on silti vielä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Pitkä se on silti vielä![]()
on....meinasin kyllä lyhyeksi mut kampaaja ei ollut samaa mietä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Pitkä se on silti vielä![]()
on....meinasin kyllä lyhyeksi mut kampaaja ei ollut samaa mietä![]()
OIkeesti miuta ärsyttää se kun parturi ei suostu tekemään niinku asiakas haluaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:onneks on tuttu täti....
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:onneks on tuttu täti....
Miullakin oli tuttu se parturi tai siis olin käyny hällä jo jonnin aikaa... Oli sitten pakko vaihtaa parturia kun ei suostunu leikkaa niin lyhyeks kun halusin...
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:kyllä tää näinkin tulee kuntoon![]()