Mulan

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Heeei ÄfÄm!!!!😍
Olipas kiva nähhä sua pitkästä aikaa ja lukea kuulumisia. On sua täällä välillä kaivattu ja kyselty.🧐

Tässä pitkäkyntiselle:

vierailija
No hei vaan.
Sua mainittiin aikanaan paltan häiriköks ja riitapukariks, mut mun kanssa sä et koskaan saanut mitään mainittavampaa känää aikaiseksi.
Kummassakohan meistä oli vika...?
:D. Ehkä se on se yhteisö, joka määrittää kuka on mitäkin. Tai joku äänekäs siinä yhteisössä. Satuin nyt saamaan nuo tittelit. Ei siinä välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa,mitä on tai ei ole.

vierailija
Heeei ÄfÄm!!!!
Olipas kiva nähhä sua pitkästä aikaa ja lukea kuulumisia. On sua täällä välillä kaivattu ja kyselty.

Tässä pitkäkyntiselle:
Ai on kaivattu? No täytyy etsiä aikaa välillä, jos pistäytyykin osallistumaan. Täällä ei vissiin ole enää niin paljoa ihan kaikkea salaliittoa, josko trendi on menossa ohi. Osaakohan sitä keskustellakaan enää muusta!
Hei, kiitti kuvasta. Muistin, et meilläpä onkin tommoinen kumipääkynä yrityslahjus laatikossa ja jopa löysin sen. Mikä tän nimi on? Kännykynä?

• Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
. Ehkä se on se yhteisö, joka määrittää kuka on mitäkin. Tai joku äänekäs siinä yhteisössä. Satuin nyt saamaan nuo tittelit. Ei siinä välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa,mitä on tai ei ole.
Johan pomppas 😆😆😆

SEN KUVAN sinusta sai enemmistö. Ja ihan omista ”ansioistasi” johtuen.

Toivottavasti olet rauhoittunut vuosien aikana.

vierailija
FM eli Mulan on liian fiksu kirjoittaja tälle palstalle. Täytin eilen sanaristikoita. Käytän pyyhekumina juuri tuollaista kynää ja se suttaa. Sanaristikot virkistävät ja niistä oppii uusia sanoja ja asioita.
K&K-lehden ristikossa on kuva, jossa mies seisoo kirkon tornissa ristin päällä.
Vatsani pohjasta kipristää kuvaa katsoessani.

:D. Ehkä se on se yhteisö, joka määrittää kuka on mitäkin. Tai joku äänekäs siinä yhteisössä. Satuin nyt saamaan nuo tittelit. Ei siinä välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa,mitä on tai ei ole.
Niin tai sä oot poliittisesti vaan vasemmalle kallellaan. Tällä palstalla on prosentuaalisesti vaan enemmän porvaripuolueiden kannattajia, ja ne ei aina silitä myötäkarvaan vasureita.
Silti kaikkia puolueita tarvitaan.
(Paitsi äärivasureista ja äärioikeistosta ei ole maailmassa kuin harmia)

vierailija
Niin tai sä oot poliittisesti vaan vasemmalle kallellaan. Tällä palstalla on prosentuaalisesti vaan enemmän porvaripuolueiden kannattajia, ja ne ei aina silitä myötäkarvaan vasureita.
Silti kaikkia puolueita tarvitaan.
(Paitsi äärivasureista ja äärioikeistosta ei ole maailmassa kuin harmia)
Nii, sä taisit päättää, et oon vasuri. Eks hokenu päivätolkulla, et mun piti myöntää olevani suvakki tms?
Vaikka taisinkin ilmoittaa olevani keskusta-kokoomuslainen. Mut et sä ikinä uskonut, jos sait jotain päähäs.

vierailija
FM eli Mulan on liian fiksu kirjoittaja tälle palstalle. Täytin eilen sanaristikoita. Käytän pyyhekumina juuri tuollaista kynää ja se suttaa. Sanaristikot virkistävät ja niistä oppii uusia sanoja ja asioita.
K&K-lehden ristikossa on kuva, jossa mies seisoo kirkon tornissa ristin päällä.
Vatsani pohjasta kipristää kuvaa katsoessani.
Kiitos! Mut kai kaikki fiksuusasteet mahtuu samaan jengiin, jos tahtotila löytyy. :)

Paitsi lentäjillä. Niiden aika menee ihan eri tahtiin. Syvänmeren sukeltajista ei kukaan puhu. Tai sukellusveneissä oleilevista. :)
Mites sun aika on kulunu?
Miksi lentäjillä aika ei mee niin nopiasti vai tarkoititko time zoneja? Et lentäjä lentää suomesta alaskaan nih se lähtee aamulla ja pääsee paikkaan saman aamul lähtee9 ja on peril 9. Hmm kyl mä tiiän millon aika menee hitaasti nytkin ootan et frendi heräis ja lähettäis stadin rientoihin täks päivää. Käydään ehkä suomenlinnassaki ja näyttää paikkoi missä joutui asumaan valtion toimesta. Nih nytku hauskaa tiedos ni tekis jo mieli lähtee ja aika matelee odottaessa minuutti tuntuu tunnilta. Mä kun olin kreikassa ni lähettiin sukellus reissulle ei siis millään happipulloil vaan snorkkeleilla. Nih pääsin 5metrin syvyyteen minne oli pudonnut natsien lentokone ja kosketin sitä. Ootko sä sukellellut ikinä. Uskaltaisitko matkustaa sukellusveneessä ite ei niin pidä ahtaista paikoista pidätkö sä?

Ainiin millane sää on tsadis ku sää tiedot muuttuu koko ajan 😡 vois itte hakee meteorologin paikkaa niiden palkka on 4k ja jatkuvasti ennustukset pielessä et tuskinpa huonommin voisin vetää helppo duuni ja hyvä palkja😁

Mitäs oot puuhaillu kesällä?

Nii, sä taisit päättää, et oon vasuri. Eks hokenu päivätolkulla, et mun piti myöntää olevani suvakki tms?
Vaikka taisinkin ilmoittaa olevani keskusta-kokoomuslainen. Mut et sä ikinä uskonut, jos sait jotain päähäs.
Pahoittelut jos olen tulkinnut väärin. Mutta jos sä olet eri mieltä lähes kaikessa mitä tulee poliittisesti porvaripuolueiden ajatteluun ja konservatiivisuuteen noin yleensä, niin pakostikin siinä alkaa tulkita, ettet ainakaan himo-kokoomuslainen ole.

Toki ymmärrän jos Orpon politiikka on liian rajua monelle porvarillekin, koska hallituksella on nyt paljon ylilyöntejä.
(Vaikka meidän kinastelut taisi olla useampi vuosi sitten)

Ai on kaivattu? No täytyy etsiä aikaa välillä, jos pistäytyykin osallistumaan. Täällä ei vissiin ole enää niin paljoa ihan kaikkea salaliittoa, josko trendi on menossa ohi. Osaakohan sitä keskustellakaan enää muusta!
Hei, kiitti kuvasta. Muistin, et meilläpä onkin tommoinen kumipääkynä yrityslahjus laatikossa ja jopa löysin sen. Mikä tän nimi on? Kännykynä?
On on! Kyllä sinua mainitaan silloin tällöin, eikä huonossa mielessä.👍

Salaliitothan ovat ihan mielenkiintoisia, ainakin ne, melko monet, jotka ovat sittenkin osoittautuneet olevan ihan totta.🤯

Aha, nyt sit päätät osallistua ku mulla ei oo niinkään aikaa palstailla!😡😁
Mutta mutta, syksy/talvi se tulla jolkottelee - jospa pimeä, kylmä ja lumi toisi rauhottumisen tullessaan!❤😍
Kiva jos tuut takas!
Etenkin Ysin ja sun pohdintoja oli ihan parasta lukea - ne olivat tosi moniulotteisia, virkistäviä, rehellisiä ja inhimillisiä! Ei yhtään piikikkäitä, mollaavia tai tylyttäviä!❤

Tuo on kai nimeltään näyttökynä, touchscreen pen, stylus pen tms.🤷‍♀️

Pahoittelut jos olen tulkinnut väärin. Mutta jos sä olet eri mieltä lähes kaikessa mitä tulee poliittisesti porvaripuolueiden ajatteluun ja konservatiivisuuteen noin yleensä, niin pakostikin siinä alkaa tulkita, ettet ainakaan himo-kokoomuslainen ole.

Toki ymmärrän jos Orpon politiikka on liian rajua monelle porvarillekin, koska hallituksella on nyt paljon ylilyöntejä.
(Vaikka meidän kinastelut taisi olla useampi vuosi sitten)
Ei Mulan minun muistikuvissani mikään selkeän vasemmistolainen ole, mutta jonkinlainen feministi kyllä.
Siitä olen kansasi samaa mieltä, että erilasia mielipiteitä ja maailmankuvia palstalle tarvitaan ja mahtuu.

Yhteistyössä