142 euroa viiden päivän ruokiin plus herkut tälle illalle

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
9,50e per lärvi/päivä. Montako ateriaa päivässä? Syöttekö samaa ruokaa useamman kerran? Hyödynnätkö tarjouksia, kausituotteita tai laputettuja? Leivotko itse? Jos jostain voisi säästää mielestäsi niin mistä? Lasketko ostoksiin mukaan myös hygieniatuotteet kuten wc paperin, shampoon jne?
Ryhdy pitämään kirjaa ostoksista, jolloinka voit esittää miehellesi mitä, mihin ja kuinka paljon euroja kuluu.
 
vierailija
9,50e per lärvi/päivä. Montako ateriaa päivässä? Syöttekö samaa ruokaa useamman kerran? Hyödynnätkö tarjouksia, kausituotteita tai laputettuja? Leivotko itse? Jos jostain voisi säästää mielestäsi niin mistä? Lasketko ostoksiin mukaan myös hygieniatuotteet kuten wc paperin, shampoon jne?
Ryhdy pitämään kirjaa ostoksista, jolloinka voit esittää miehellesi mitä, mihin ja kuinka paljon euroja kuluu.
Siis aamupala,päivällinen ja iltapala plus miehelle eväät töihin. Mä syön lounaalla edellisen päivän loput,jos jotain jää. Mies ja teini ei halua syödä kahta päivää samaa ruokaa. Kausituotteita ja laputettuja yritän hyödyntää ,jos niitä on. Laputettuja on kaupassa harvoin. Leivon joskus. Varmaan herkuista voisi säästää. Lasken ostoksiin kaikki hygieniatuotteet. Ja mulla on keliakia,että se nostaa hintaa. Vaikka itse keipoisin ,niin jauhot ovat kalliita. Tykkään myös välillä syödä gluteenitonta pastaa.
 

Yhteistyössä