M
Miä
Vieras
Onko kukaan muu kattonut? Tykkäsittekö? Katottiin eilen miehen kanssa ja
Se oli aika pelottava =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Unisieppari:Pettymys, ei ollenkaan niin "kauhu" kuin odotin.
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:Alkuperäinen kirjoittaja Unisieppari:Pettymys, ei ollenkaan niin "kauhu" kuin odotin.
juur näin
Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:Oli aivan älytön leffa, painii sarjassa "leffat jotka voisi pyyhkiä pois katsottujen listalta".
Alkoi oikein jälkeenpäin harmittaa että pitikin tuhlata aikaa loppuun asti, kun meinasin jo puolivälissä luovuttaa.
Mut jättäkääpäs katsomatta myös leffat the hills have eyes1&2
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Sanokaas sitten teidän mielestä joku oikeasti pelottava leffa? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Sanokaas sitten teidän mielestä joku oikeasti pelottava leffa? =)
Kauna 1 tulee aina ekana mieleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Sanokaas sitten teidän mielestä joku oikeasti pelottava leffa? =)
Kauna 1 tulee aina ekana mieleen![]()
No sen miä oon nähnyt, se oli niin spooky että meinas tulla hätäkakka pöksyyn![]()