Napanuorakimppu...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Onko kukaan saanut tuollaista? Tykkäsittekö? =) Miä en ollut eläissäni kuullutkaan tuosta, viime viikolla tuolla kukkakaupassa tehtiin parikin niitä, jestas se on söpö :heart: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Minä olen ostanut kavereilleni sellasia, jos tarkotat sellasta isoa ja pientä kimppua kun on nauhalla solmittu yhteen. Ja olen itsekin saanut ja kuivannut sen pienen vauvakirjan väliin. :D

Just sellaista =) Miulla oli sivistysaukko, viime viikolla tosiaan näin ekan sellaisen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mä jo ehdin aatella, että onko tää joku istukan syönnin kanssa samaan kastiin asettuva juttu :D

Jokos sä pääset väsäämään napanuorakimppua? Sanot vaan laitoksella että pankaas minigrippiin tuo nuora :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mä jo ehdin aatella, että onko tää joku istukan syönnin kanssa samaan kastiin asettuva juttu :D

Jokos sä pääset väsäämään napanuorakimppua? Sanot vaan laitoksella että pankaas minigrippiin tuo nuora :D

Se on myöhästä nyt... kurkkaa naamakirjaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Minä olen ostanut kavereilleni sellasia, jos tarkotat sellasta isoa ja pientä kimppua kun on nauhalla solmittu yhteen. Ja olen itsekin saanut ja kuivannut sen pienen vauvakirjan väliin. :D

Just sellaista =) Miulla oli sivistysaukko, viime viikolla tosiaan näin ekan sellaisen :D

Minä olen ekan ostanut jo vuonna 1995, kun kummityttöni syntyi ja itse sain sellasen mieheltä kun tyttömme syntyi 1994... ja kaikista muistakin sen jälkeen. Kahdesta ekasta sain tavalliset kimput, kun ei oltu tuollaisesta kuultu ennen.
 
Kun tuo pienin syntyi, mummoni oli kukkakaupasta tilannut semmosen kimpun mis oli iso kimppu ja pien kimppu ja vaaleanpunaisella ihanalla nauhalla solmittu yhteen ja siel oli mukana semmosii mini kokoisii vauva ja tuttipullo ja helistin!
Se oli aivan ihana :heart:

Kuivatin molemmat mut isompi sit hajos :'(
Pien on viel jotenkuten kuosissaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Kun tuo pienin syntyi, mummoni oli kukkakaupasta tilannut semmosen kimpun mis oli iso kimppu ja pien kimppu ja vaaleanpunaisella ihanalla nauhalla solmittu yhteen ja siel oli mukana semmosii mini kokoisii vauva ja tuttipullo ja helistin!
Se oli aivan ihana :heart:

Kuivatin molemmat mut isompi sit hajos :'(
Pien on viel jotenkuten kuosissaan.

Miä vein eilen uskomattoman kauniin napanuorakimpun synnytysosastolle =) Siinä oli vaaleanpunaisia neilikoita ja gerberaa, jotain valkoistakin, en muista mitä. Ja siitä miniversio nauhalla kiinni siinä. Aivan ihana pinkki :heart:
 
no mä en oikeestaan haluu mitään kukkia tai muuta synnäriin. kotiin saa tuoda. ihan tarpeeks roudattavaa on ilmankin niitä lahjoja. ja kukilla en tee mitään. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Kun tuo pienin syntyi, mummoni oli kukkakaupasta tilannut semmosen kimpun mis oli iso kimppu ja pien kimppu ja vaaleanpunaisella ihanalla nauhalla solmittu yhteen ja siel oli mukana semmosii mini kokoisii vauva ja tuttipullo ja helistin!
Se oli aivan ihana :heart:

Kuivatin molemmat mut isompi sit hajos :'(
Pien on viel jotenkuten kuosissaan.

Miä vein eilen uskomattoman kauniin napanuorakimpun synnytysosastolle =) Siinä oli vaaleanpunaisia neilikoita ja gerberaa, jotain valkoistakin, en muista mitä. Ja siitä miniversio nauhalla kiinni siinä. Aivan ihana pinkki :heart:

Kuulostaapa ihanalta :heart: olisit tuonu mullekin :D mä olin eilen vielä synnärillä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mä jo ehdin aatella, että onko tää joku istukan syönnin kanssa samaan kastiin asettuva juttu :D

:laugh: :laugh: Tiiätkö kun miä mietin että työ kohta luulette miua ninatt:n sivupersoonaksi tai jotain :whistle:

Oon muuten harmaana joskus käyttäny nimimerkkiä miä :p

Mut hei, mä en ollu missään vaiheessa syömässä sitä istukkaa :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Oon muuten harmaana joskus käyttäny nimimerkkiä miä :p

Mut hei, mä en ollu missään vaiheessa syömässä sitä istukkaa :attn:

Ettäs kehtaat :D :D Kyllä miä tiedän ettet ollut, ajattelin että siun huumorintaju kestää tuon miun heiton =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mä jo ehdin aatella, että onko tää joku istukan syönnin kanssa samaan kastiin asettuva juttu :D

Jokos sä pääset väsäämään napanuorakimppua? Sanot vaan laitoksella että pankaas minigrippiin tuo nuora :D

Se on myöhästä nyt... kurkkaa naamakirjaan :D

:heart:
 
Toinen nimi kimpulle on äiti-lapsikimppu. Meillä oli ristiäisissä sellanen missä ison kimpun päälle oli kasattu sellanen pienempi kimppu ja se oli sellasena niinku linnunpesänä siinä. Sinne sitte oli laitettu vaaleanpunaista ja pieni linnunpoikanen. Oli sellanen ovela "häkkyrä" systeemi millä se pysyi siellä päällä. Ei ollu sellasista kukista että ois voinu kuivata, mutta kuvia saatiin talteen ja aivan ihanahan se oli :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Oon muuten harmaana joskus käyttäny nimimerkkiä miä :p

Mut hei, mä en ollu missään vaiheessa syömässä sitä istukkaa :attn:

Ettäs kehtaat :D :D Kyllä miä tiedän ettet ollut, ajattelin että siun huumorintaju kestää tuon miun heiton =)

Mä kestän mutta odota ku vielä vuoden päästä joku sanoo ettei ota mua tosissaan kun mä oon sellanen istukansyöjä :p
 

Yhteistyössä