1408...
Katottiin tota ukon kanssa, ja ny se alko nuokkuun tos sohvalla. Komensin sen maate.
Ja en tosiaan alkanu kattoo tota yksin loppuun. Saa olla huomenna päivänvalossa seurana sit.
Onko kukaan kahtonu, loppuuko "hyvin" vai huonosti? Siis seleviikö se ukko sieltä huoneesta..?
Nimim. kauhufriikki, joka kattoo leffansa sormienvälistä :ashamed:
Katottiin tota ukon kanssa, ja ny se alko nuokkuun tos sohvalla. Komensin sen maate.
Ja en tosiaan alkanu kattoo tota yksin loppuun. Saa olla huomenna päivänvalossa seurana sit.
Onko kukaan kahtonu, loppuuko "hyvin" vai huonosti? Siis seleviikö se ukko sieltä huoneesta..?
Nimim. kauhufriikki, joka kattoo leffansa sormienvälistä :ashamed: