Hyi halavattu!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lasisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lasisilmä

Aktiivinen jäsen
04.01.2005
4 619
0
36
1408...
Katottiin tota ukon kanssa, ja ny se alko nuokkuun tos sohvalla. Komensin sen maate.
Ja en tosiaan alkanu kattoo tota yksin loppuun. Saa olla huomenna päivänvalossa seurana sit.

Onko kukaan kahtonu, loppuuko "hyvin" vai huonosti? Siis seleviikö se ukko sieltä huoneesta..?
Nimim. kauhufriikki, joka kattoo leffansa sormienvälistä :ashamed: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:
Mä en katso mitään kauhuja! En yksin enkä yhdessä. Muuten nukun tosi huonosti seuraavan parin viikon ajan :x

No ei noot mun uniin vaikuta, mut jos vaikka pitäs tupakille yksin viel kauhupätkän jälkee lähteä, niin sillon vähän skitsottaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä katson kauhuja yksin,tykkään siitä ja yleensä mua naurattaa

Sulla o jottai vikkaa.... :saint: ;)

No niin saattaa olla..en nimittäin pelkää ollenkaan,vaan nautin jopa - mä oon kyllä aika kylmäpää muutenki

No semmote määkin olen. Mutta silleen, että mulla on joku kipee intohimo kauhupätkiin, ja silti katton niitä ihan tosissaan "sormien takaa" :D

Se 1408 on niin PASKA leffa et jos sitä pelkää niin huh huh, sitte on jo jotai pahoja traumoja ihmisellä. Se oli niin lässyn lässyn leffa ettei sitä edes kauhuleffaks voi kutsua..

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Me katottiin ap:n mainitsemaa leffaa jonkun matkaa alusta ja lopulta sit molemmat päätti et eip oo kyseinen leffa meitä varten ja jäi katsomatta loppuun...liian pelottava.

No musta tää ei silleen ollu ees sieltä kaameimmasta päästä, mutta aika "piinaava" ja ahdistava.
Ootko kattonu SAW-leffoja, tai vaikka 13 ghosts?SAW:t on ällöpätkiä, samoin ku Texasin moottorisahamurhat, Hills have eyes, ja Wolf´s Creek.
Mutta toi 13 Ghosts on oikeesti pelottava.

Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Me katottiin ap:n mainitsemaa leffaa jonkun matkaa alusta ja lopulta sit molemmat päätti et eip oo kyseinen leffa meitä varten ja jäi katsomatta loppuun...liian pelottava.

Minusta taas ei yhtään pelottava :whistle:

Joo siis se onkin silleen "ärsyttävä" että eihän ne mikään mässäilyhomma ookkaan, mutta se ympäristö vaan siinä jotenkii tämmöselle klaustrofobiaa potevalle on sairaan ahdistava. Samoin mä meinaan skitsota jos kattelen jotain leffaa jossa joku eksyy vaiks jonnekki luolaan/ahtaaseen paikkaan. *puistatus*