Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan sen takia että eilen kerrottiin ettei minua täällä tarvita eikä haluta katella.Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Mielenkiinnosta kyselen, miksi sitten teet tällaisen ketjun?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tässä ei tosiaankaan ole kyse huomion hakemisesta niinkun siellä huudellaan.
jos ei mun teksti kiinnosta niin tottakai laitatte ei ääniä, jos niitä tarpeeks tulee niin minua ei täällä enää ikinä näy :attn:
Minusta ei kannata jäädä tänne, jos on toisen puheista kiinni jääkö vai ei. Silloin palstailutauko tekisi taatusti terää.
Mutta mua et ole ikinä häirinnyt, joten mulle on sama oletko vai et. Mieluusti kyllä joo, koska nickkikin on jäänyt mieleen
ajattelin että päättäkööt nyt sitten ite, saavat ainakin kerran elämässään vaikuttaa.
eikä kyse ole tauosta vaan kokonaan lopettamisesta ...
Mun mielestä sun logiikkasi ontuu aika tavalla tässä asiassa, mutta eipä se mua haittaa. Tietysti teet niin kuin ite haluat! (toivottavasti kaikki aikuiset ihmiset tekevät itseään koskevat päätöksensä ihan itse)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kyse on just tuosta että en sais vastailla miten haluan. teen tämänkin just niinkun haluan ilman sun mielipidettä.Alkuperäinen kirjoittaja "paha" harmaa:Mä en ymmärrä yhtä juttua. Miksi pitää päätös palstailusta tai sen lopettamisesta tehdä muiden ihmisten mielipiteiden perusteella? (viitaten tuohon "jos ei ääniä tulee tarpeeksi iin minua ei täällä enää ikinä näy") Jos sä ap haluat palstailla täällä, niin sitten palstailet ja vastaat ketjuihin just sillä tavalla kuin tykkäät. Eihän sillä ole mitään merkitystä, mitä jotkut muut siitä ajattelee. Ja jos taas vastaavasti haluat lopettaa palstailun täällä, niin sitten lopetat, ei se sen monimutkaisempaa ole.
JuujuuAlkuperäinen kirjoittaja päätön:jotkut täällä tuntee minut, ja tietävät että noin ei tule käymään...Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Ja kuitenkin vaihdat vaan nickkiä, jos sut ulos "häädettäisiin"..
eikä niin käy :attn:
Auts, sää oot jo oppinu miten tällä palstalla kommentoidaan . Ja jää vain, et kuitenkaan malta olla pois ...yritän vieroittaa itsekin itseäni tästä huonolla menestyksellä .Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kyse on just tuosta että en sais vastailla miten haluan. teen tämänkin just niinkun haluan ilman sun mielipidettä.Alkuperäinen kirjoittaja "paha" harmaa:Mä en ymmärrä yhtä juttua. Miksi pitää päätös palstailusta tai sen lopettamisesta tehdä muiden ihmisten mielipiteiden perusteella? (viitaten tuohon "jos ei ääniä tulee tarpeeksi iin minua ei täällä enää ikinä näy") Jos sä ap haluat palstailla täällä, niin sitten palstailet ja vastaat ketjuihin just sillä tavalla kuin tykkäät. Eihän sillä ole mitään merkitystä, mitä jotkut muut siitä ajattelee. Ja jos taas vastaavasti haluat lopettaa palstailun täällä, niin sitten lopetat, ei se sen monimutkaisempaa ole.
juu, aina on helppo neuvoa mua kans neuvotaan harvase hetki....Alkuperäinen kirjoittaja päätön:yksityisviestejä ei saanu tänne kopioida.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä kyllä kukaan ei ollut sua häätämässä, moni vaan ihmetteli, sitä En kommentoi-tyyliä, ei muuta.
niissä kyllä kerrottiin ihan tarkkaan mitä mun pitäis tehdä.
:/
Jaaha, semmosia taas vai? :/ Outoja tyyppejä jotka jaksaa vaivautua. Onko kenties joku, jonka olet torjunut lukuisista yrityksistä huolimatta?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:yksityisviestejä ei saanu tänne kopioida.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä kyllä kukaan ei ollut sua häätämässä, moni vaan ihmetteli, sitä En kommentoi-tyyliä, ei muuta.
Yksityisviesteilläkö suakin?Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:juu, aina on helppo neuvoa mua kans neuvotaan harvase hetki....Alkuperäinen kirjoittaja päätön:yksityisviestejä ei saanu tänne kopioida.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä kyllä kukaan ei ollut sua häätämässä, moni vaan ihmetteli, sitä En kommentoi-tyyliä, ei muuta.
ja anna ku arvaan: tuli semmoselta (semmosilta) nikiltä (nikeiltä ) joka on luotu varta vasten yyveen laittamisen vuoksi?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:yksityisviestejä ei saanu tänne kopioida.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä kyllä kukaan ei ollut sua häätämässä, moni vaan ihmetteli, sitä En kommentoi-tyyliä, ei muuta.
mie olen. useat vitunhaistatukset olen saanu yyveenä. ja nimenomaan semmosilta jotka on joko luoneet sitä yyveenlähettämistä varten uuden nikin tai rekkautuneet vaan sen vuoksi että voi laittaa haistatteluyyveetä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Yksityisviesteilläkö suakin?Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:juu, aina on helppo neuvoa mua kans neuvotaan harvase hetki....Alkuperäinen kirjoittaja päätön:yksityisviestejä ei saanu tänne kopioida.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä kyllä kukaan ei ollut sua häätämässä, moni vaan ihmetteli, sitä En kommentoi-tyyliä, ei muuta.
Outoo... Mä en kyl oo saanut loukkaavia yv:tä. Onneksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie olen. useat vitunhaistatukset olen saanu yyveenä. ja nimenomaan semmosilta jotka on joko luoneet sitä yyveenlähettämistä varten uuden nikin tai rekkautuneet vaan sen vuoksi että voi laittaa haistatteluyyveetä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Yksityisviesteilläkö suakin?Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:juu, aina on helppo neuvoa mua kans neuvotaan harvase hetki....Alkuperäinen kirjoittaja päätön:yksityisviestejä ei saanu tänne kopioida.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä kyllä kukaan ei ollut sua häätämässä, moni vaan ihmetteli, sitä En kommentoi-tyyliä, ei muuta.
Aijaa. Ai, että jotkut jaksaa..Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie olen. useat vitunhaistatukset olen saanu yyveenä. ja nimenomaan semmosilta jotka on joko luoneet sitä yyveenlähettämistä varten uuden nikin tai rekkautuneet vaan sen vuoksi että voi laittaa haistatteluyyveetä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Yksityisviesteilläkö suakin?Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:juu, aina on helppo neuvoa mua kans neuvotaan harvase hetki....Alkuperäinen kirjoittaja päätön:yksityisviestejä ei saanu tänne kopioida.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä kyllä kukaan ei ollut sua häätämässä, moni vaan ihmetteli, sitä En kommentoi-tyyliä, ei muuta.
Sä olet käsittänyt mut nyt ihan väärin; vaikka ihmettelin tässä ketjussa toimintatapaasi (en sinua nickinä/ihmisenä!) tämän äänestysasian suhteen, ei mulla silti mitään sua vastaan ole. Miksi olisi? Eivät sun juttusi tai tapasi vastata/olla vastaamatta ärsytä minua pätkän vertaa. Eli ei mulla olisi mitään syytä laittaa sitä ei-ääntä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei se mihinkään onnu. en vaan jaksa aina kaikkea rautalangasta vääntää.Alkuperäinen kirjoittaja paha harmaa:Mun mielestä sun logiikkasi ontuu aika tavalla tässä asiassa, mutta eipä se mua haittaa. Tietysti teet niin kuin ite haluat! (toivottavasti kaikki aikuiset ihmiset tekevät itseään koskevat päätöksensä ihan itse)
kirjaudu sinäkin ja laita ei ääni, voit päästä minusta kokonaan =)
kiirettä on pitänyt menin vasta naimisiin ja suunnitellaan muuttoa joko kouvolan tai kotkan suuntaanAlkuperäinen kirjoittaja päätön:missäs piilossa sinä olet olluAlkuperäinen kirjoittaja dolly:päätön jää