:'(Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ihan oikeasti,mä en ala mitään jos päätön poistuu ja tänne jää pelkästään timppa :'(
Timppa kun on sellainen maalaisjuntti vaan,ei hyvä :/
Sullon mun sanat.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ihan oikeasti,mä en ala mitään jos päätön poistuu ja tänne jää pelkästään timppa :'(
Ollaanhan me muutkin täällä, vai eikö naiset ole mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ihan oikeasti,mä en ala mitään jos päätön poistuu ja tänne jää pelkästään timppa :'(
Äh,mulle tulee ihan joku,en edes viitsi sanoa mikä mieleen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja huom:Carlos on myös, se on ihku.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ihan oikeasti,mä en ala mitään jos päätön poistuu ja tänne jää pelkästään timppa :'(
Kyse oli tällä kertaa miehistäAlkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Ollaanhan me muutkin täällä, vai eikö naiset ole mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ihan oikeasti,mä en ala mitään jos päätön poistuu ja tänne jää pelkästään timppa :'(
on täällä muitakin miehiäAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ihan oikeasti,mä en ala mitään jos päätön poistuu ja tänne jää pelkästään timppa :'(
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja floora:on täällä muitakin miehiäAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ihan oikeasti,mä en ala mitään jos päätön poistuu ja tänne jää pelkästään timppa :'(
tämä fiilis mullakin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä olet hajuton, mauton, väritön, joten ihan sama.