:wave: juu on.Alkuperäinen kirjoittaja floora:on täällä muitakin miehiäAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ihan oikeasti,mä en ala mitään jos päätön poistuu ja tänne jää pelkästään timppa :'(
Timppa kun on sellainen maalaisjuntti vaan,ei hyvä :/
niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tähän nyt parane sanoa mitään
Ap:lle kyllä jääAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ihan oikeasti,mä en ala mitään jos päätön poistuu ja tänne jää pelkästään timppa :'(
Työnnän nokkani tähän soppaan toistamiseen, ja vastaan että mun mielestä se maalaisjunttimaisuus tulee lähinnä ajatusmaailmasta ja käytöksestä eikä niinkään asuinpaikasta. Jos on käytöstavoiltaan ja suvaitsevaisuudeltaan ihan jonkun tynnyrissä kasvaneen tasoa, niin sitten sitä voi jo kutsua maalaisjuntiksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap:lle kyllä jääAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ihan oikeasti,mä en ala mitään jos päätön poistuu ja tänne jää pelkästään timppa :'(
Ja BV:lle millon muuttuu maalaisjuntiksi? Monta vuotta täytyy olla pois kaupungista et muuttuu?
Ajattelin vaan omalle kohdalle...Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:Työnnän nokkani tähän soppaan toistamiseen, ja vastaan että mun mielestä se maalaisjunttimaisuus tulee lähinnä ajatusmaailmasta ja käytöksestä eikä niinkään asuinpaikasta. Jos on käytöstavoiltaan ja suvaitsevaisuudeltaan ihan jonkun tynnyrissä kasvaneen tasoa, niin sitten sitä voi jo kutsua maalaisjuntiksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap:lle kyllä jääAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ihan oikeasti,mä en ala mitään jos päätön poistuu ja tänne jää pelkästään timppa :'(
Ja BV:lle millon muuttuu maalaisjuntiksi? Monta vuotta täytyy olla pois kaupungista et muuttuu?
Jokainen tietty määrittelee omalla tavallaan nämäkin.
Jos asia on oikeasti näin niin minähän en olekaan "maalaisjuntti"! Hieno homma, vai onko?Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:Työnnän nokkani tähän soppaan toistamiseen, ja vastaan että mun mielestä se maalaisjunttimaisuus tulee lähinnä ajatusmaailmasta ja käytöksestä eikä niinkään asuinpaikasta. Jos on käytöstavoiltaan ja suvaitsevaisuudeltaan ihan jonkun tynnyrissä kasvaneen tasoa, niin sitten sitä voi jo kutsua maalaisjuntiksi.
Jokainen tietty määrittelee omalla tavallaan nämäkin.