..
Keittiönoita 07.05.2009 #8 Jää. Mä muuten näin tänään mainoksen "Tankkaa päättömän halpaa puhetta". Mietin mielessäni, mitä ne sun halvat puheet oikein on.
Jää. Mä muuten näin tänään mainoksen "Tankkaa päättömän halpaa puhetta". Mietin mielessäni, mitä ne sun halvat puheet oikein on.
Bad Virgin- 07.05.2009 #16 Ihan oikeasti,mä en ala mitään jos päätön poistuu ja tänne jää pelkästään timppa :'( Timppa kun on sellainen maalaisjuntti vaan,ei hyvä :/
Ihan oikeasti,mä en ala mitään jos päätön poistuu ja tänne jää pelkästään timppa :'( Timppa kun on sellainen maalaisjuntti vaan,ei hyvä :/
huom 07.05.2009 #22 Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin: Ihan oikeasti,mä en ala mitään jos päätön poistuu ja tänne jää pelkästään timppa :'( Timppa kun on sellainen maalaisjuntti vaan,ei hyvä :/ Click to expand... Carlos on myös, se on ihku.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin: Ihan oikeasti,mä en ala mitään jos päätön poistuu ja tänne jää pelkästään timppa :'( Timppa kun on sellainen maalaisjuntti vaan,ei hyvä :/ Click to expand... Carlos on myös, se on ihku.