Miten 4 ihmistä voi tykätä tästä???Mä olen ihan samaa mieltä. Olisin valmis rukoilemaan, manipuloimaan, lahjomaan, kiristämään ja jopa uhkailemaan, jotta tekisi sen abortin.
Miten 4 ihmistä voi tykätä tästä???Mä olen ihan samaa mieltä. Olisin valmis rukoilemaan, manipuloimaan, lahjomaan, kiristämään ja jopa uhkailemaan, jotta tekisi sen abortin.
ai 14 vuotiaana????Ps. seksiä harrastetaan myös nautinnon vuoksi.
Tuo voi tosin kyllä olla sitäkin, ettei kehtaa kertoa.Tuo on aika hämmentävää kyllä että tyttö ei tiedä kuka on isä... Aika pommin on neitokainen tosiaan pudottanut. Voimia ja tsemppiä molemmille!
Iästä en erikseen sano mitään. Luulisin kuitenkin, että ketjun nuoret harrastivat seksiä muista kuin lisääntymissyistä.ai 14 vuotiaana????
14-vuotiaana todennäköisesti vaan kokeilunhalusta, ei lisääntymistarkoituksessa.ai 14 vuotiaana????
Älytöntä tulla huutelemaan joka ketjuun jossa otetaan kantaa johonkin arkaan aiheeseen että "tää on taas niiiiin selkee provo"!!! voi VTTU. ehkä ap haluaa neuvoja ja tukea eikä mitään turhanpäivästä kakkaa.ai 14 vuotiaana????
Sitten olisi vanhemmilla syytä katsoa peiliin missä kohdin kasvatus meni pieleen jos alaikäinen lapsi jakaa itseään kaikille kuka vähän haluaa ja ilmoittaa olevansa paksuna ja pitävänsä lapsenkin.Tai tietty voihan 14-vuotiaalla olla niinkin vilkas sukupuolielämä ettei tosiaan ole varma kuka on isä...
No herran jumala, eihän ihmisiä voi jakaa noin kahteen ryhmään.Jaa, että vanhemmat lapsesta tekee jakarin?
Jotkut 14-vuotiaat leikkii vielä sujuvasti nukkeleikkejä, jotkut 14-vuotiaat taas kiinnittävät jo katseet niihin poikiin, seurustelevat ja tekevät muitakin juttuja. Eiköhän se ole ihan teinin luonteesta kiinni, kumpaan kastiin kuuluu. Kai nyt jokainen vanhempi haluais 14v:n kuuluvan tohon ekaan ryhmään, jos valita sais...
Totta, laitetaan se vielä sinne väliin sitten.No herran jumala, eihän ihmisiä voi jakaa noin kahteen ryhmään.
Voihan joku leikkiä ja myös sekstailla.