14 vuotias tyttö seurustelee 20 vuotiaan miehen kanssa! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä teen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Mie olin 15-kesäinen rippikoulun justiisa käyny,kun rupesi seurustelemaan 20 vuotiaan nuoren miehen kanssa ja sillä tiellä oon edelleen,18 vuotta tuloo yhdessä oloa ens kesänä täyteen.
Hankala tapaus siulla :ashamed: ...

18 vuoden hyväksikäyttösuhde?!?!?! Siitähän tulee vähintään kuritushuonetuomio!

Kun vielä tietäisi, kummalle vaiko molemmille...

Mikä hyväksikäyttösuhde?
Siehän sen tiijät,kun miut niin pirun hyvin tunnet,vai mitä? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja rew:
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siskoni ei ole edes kehittynyt, esim. rintoja ei ole sekin pisti mietittyttämään että mitä tää mies näkee siskossani...

Siinä tapauksessa poliisille.

Rikosilmoitus rinnattomuudesta?

Kirjatkaa minut samaan lomakkeeseen...

Jos epäilet pedofiliaan kallistuvaa suhdetta, kannattanee jollain muilla kriteereillä todistaa.

Hmm.. Jos ap on sitä mieltä, ettei hänen siskonsa ole kehittynyt, niin kaipa hän parempi arvioija on kuin kukaan tällä palstalla. Rinnattomuus oli käsittääkseni vain esimerkki.

Mitä epäselvää tässä kenellekään on? Rinnattomuus ei ole rikollista, mutta alle 16-vuotiaan kanssa sekstaaminen on lapseen sekaantumista ja laissa kiellettyä. Poliisille vaan. Ja tiukka puhuttelu pikkusiskolle.

Poliisille ilmoitus, mutta tuomio ei ole lainkaan varma, koska oikeus arvioi, ovatko samalla tasolla. Tuskin ovat, koska mies ei ole edes teini-ikäinen enää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Esimerkiksi joulukuussa 2003 Helsingin hovioikeus vapautti 14-vuotiaan tytön 19-vuotiaan poikaystävän hyväksikäyttösyytteestä, koska seksisuhteessa olleiden nuorten katsottiin viiden vuoden ikäerosta huolimatta olleen suunnilleen yhtä kypsiä vastaamaan tekemisistään.

Siis 14-vuotias tyttö sai syytteen 19-vuotiaan poikaystävän hyväksikäyttämisestä? Ei ihme, että juttu kaatui.

Oliko poika vammainen?

Esimerkiksi joulukuussa 2003 Helsingin hovioikeus vapautti 14-vuotiaan tytön 19-vuotiaan poikaystävän hyväksikäyttösyytteestä, koska seksisuhteessa olleiden nuorten katsottiin viiden vuoden ikäerosta huolimatta olleen suunnilleen yhtä kypsiä vastaamaan tekemisistään.

Siis 14-vuotias tyttö sai syytteen 19-vuotiaan poikaystävän hyväksikäyttämisestä? Ei ihme, että juttu kaatui.

Kyllä se varmaan tarkoitti tuota poikaystävää, taisit vitsailla? Tuo on muuten kopsattu Wikipediasta suoraan.

Tuo sama virhe on kopsattu tänne aikaisemminkin.

Voi olla, että 14-vuotiaan tytön ja 20-vuotiaan pojan ajatusmaailmat ja kehitys ovat hyvin samalla tasolla, riippuu ihmisistä.
Mutta jos näet asian niin, että poika selvästi hyväksikäyttää tyttöä, niin sano tytölle et poika on varmasti erittäin lapsellinen ja jälkeenjäänyt kun noin nuoren haluaa. Katsos kun nää tytöt hengaa vanhempien miesten kanssa just siks, et tuntisivat sit olevansa tosi kypsiä ja aikuisia itse, ja tahtovat muidenkin ajattelevan niin. Mut jos tyttö tajuais, et muiden mielestä kundi on lapsellinen kun noin tekee niin ehkä sit ei haluisikaan tätä 8)

Mie olin 15-kesäinen rippikoulun justiisa käyny,kun rupesi seurustelemaan 20 vuotiaan nuoren miehen kanssa ja sillä tiellä oon edelleen,18 vuotta tuloo yhdessä oloa ens kesänä täyteen.
Hankala tapaus siulla :ashamed: ...

18 vuoden hyväksikäyttösuhde?!?!?! Siitähän tulee vähintään kuritushuonetuomio!

Kun vielä tietäisi, kummalle vaiko molemmille...

Mikä hyväksikäyttösuhde?
Siehän sen tiijät,kun miut niin pirun hyvin tunnet,vai mitä? ;)

Aivan, palstakulttuuriin kuuluu olennaisena osana erittäin pitkälle vietyjen johtopäätösten teko parin rivin perusteella.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:

Oliko poika vammainen?

Ei, vaan käsittääkseni siis poikakaveri vapautettiin syytteistä. Tässä tuo Wikipedian linkki kokonaisuudessaan(mistä lainasin pätkiä aiemmin) mikä käsittelee suojaikärajaa ja lähteissä lukee, että "poikakaveri vapaaksi syytteistä".

http://fi.wikipedia.org/wiki/Suojaik%C3%A4raja

Ja komppaan muutamia ketjussa olleita, että ap voi ottaa yhteyttä sinne perhekotiin, he varmasti ottavat hoitaakseen asian jämäkästi.

Kyllä se varmaan tarkoitti tuota poikaystävää, taisit vitsailla? Tuo on muuten kopsattu Wikipediasta suoraan.

Tuo sama virhe on kopsattu tänne aikaisemminkin.

Se on tosiaan hölmösti kirjoitettu, mutta varmasti kaikki tajuavat pointin.

Pilkunnussinta on onneksi laillista! Jatka vaan.

:laugh: :laugh:

Kunhan kyseessä ei ole leppäkerttuun sekaantuminen tai alaikäinen pilkku.

Alkuperäinen kirjoittaja hs:
Voi olla, että 14-vuotiaan tytön ja 20-vuotiaan pojan ajatusmaailmat ja kehitys ovat hyvin samalla tasolla, riippuu ihmisistä.
Mutta jos näet asian niin, että poika selvästi hyväksikäyttää tyttöä, niin sano tytölle et poika on varmasti erittäin lapsellinen ja jälkeenjäänyt kun noin nuoren haluaa. Katsos kun nää tytöt hengaa vanhempien miesten kanssa just siks, et tuntisivat sit olevansa tosi kypsiä ja aikuisia itse, ja tahtovat muidenkin ajattelevan niin. Mut jos tyttö tajuais, et muiden mielestä kundi on lapsellinen kun noin tekee niin ehkä sit ei haluisikaan tätä 8)

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että kyllä alaikäisten tyttöjen kanssa hengailevat aikuiset miehet (jopa nelikymppiset), on heidän kanssaan samalla tasolla.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että kyllä alaikäisten tyttöjen kanssa hengailevat aikuiset miehet (jopa nelikymppiset), on heidän kanssaan samalla tasolla.

Oletko tosissasi? Vai oliko tuo sarkasmia?

Luulin joskus itseni kohdalla että peli on menetetty. Aloin juoda ja polttaa 12 vuotiaana ja huumeitakin tuli kokeiltua. Varastin enkä käynyt koulua. Isä oli kuollut ja äiti ei välittänyt ku joi itsekin. Jouduin koulukotiin ja asiat alkoivat mennä parempaan suuntaan ja sitten tapasin nykyisen mieheni jolloin kaikki loksahti paikalleen ja tässä sitä ollaan :) elämä hymyilee!
En usko että siskoni peli on vielä mitenkään menetetty mutta niin voi käydä jos kukaan ei tee asialle mitään, ja minä aion tehdä! en jää sivusta katsojaksi, vaikka sisko pahoittaa mielensä niin tuskin vihoittelee koko loppuelämänsä.

Oletko tosissasi? Vai oliko tuo sarkasmia?

No aika lapsellisia ne on!

Luulin joskus itseni kohdalla että peli on menetetty. Aloin juoda ja polttaa 12 vuotiaana ja huumeitakin tuli kokeiltua. Varastin enkä käynyt koulua. Isä oli kuollut ja äiti ei välittänyt ku joi itsekin. Jouduin koulukotiin ja asiat alkoivat mennä parempaan suuntaan ja sitten tapasin nykyisen mieheni jolloin kaikki loksahti paikalleen ja tässä sitä ollaan :) elämä hymyilee!
En usko että siskoni peli on vielä mitenkään menetetty mutta niin voi käydä jos kukaan ei tee asialle mitään, ja minä aion tehdä! en jää sivusta katsojaksi, vaikka sisko pahoittaa mielensä niin tuskin vihoittelee koko loppuelämänsä.

Olihan se sinunkin miehesi aika vanha, kun itse olit 16 v. ja mies 25 v. Minusta liikaa ikäeroa, vaikka olitkin suojaikärajan täyttänyt. Mutta pääasia on se, että elämäsi parani ja pääsit jaloillesi. Toivottavasti siskosikin asiat saadaan kuntoon!

niinpä, sairasta touhua tämä! he ovat olleet sängyssäkin jo, enkä tiedä edes käyttivätkö ehkäisyä. Todellakin tämä on...ei helkkari :(
Siskoni ei ole edes kehittynyt, esim. rintoja ei ole sekin pisti mietittyttämään että mitä tää mies näkee siskossani...
Tai no, en osaa selittää, tuo edellinen lause, unohtakaa se. Tässä mietin toisen siskoni kanssa mitä me voidaan asialle tehdä...

no jos siskosi on hyvillä mielin asiassa mukana, niin antakaa olla..
mitä hyötyä te näätte siinä että ilmoitatte poliisille tai teette asiasta suuren numeron?
siis itsekkin olen 14-16v seurustellut/harrastanut seksiä 20+ miesten kanssa ja tilanteessa ei ollut mitään hyväksikäyttöä jne. ja jos joku olis siitä jotain ilmoitusta tehnyt niin välit olis mennyt ihan varmasti

mutta kiitos kun sain purkautua tänne ja olkaa huoleti, aion pitää siskostani huolta vaikka kukaan muu ei pitäisi, pidän huolta ettei hän toista samoja virheitä kun äitini tai minä...

Alkuperäinen kirjoittaja Pate:
Itse olin kaksikymppisenä miehenalkuna todella lapsellinen ja idiootti, murrosikäkin alkoi tosi myöhään.

Jostain kumman syystä suomalaiset miehet kehittyvät niin kovin hitaasti. Sitten, kun he vihdoin ovat riittävän kypsiä, eivät he halua enää ketään :(

Minulla alkoi kypsyys ja ajatusten kirkastuminen vähän yli parikymppisenä. Mutta ymmärrän mitä yrität heittää, että monethan ovat lapsellisia vielä kolmekymppisenäkin. Tunnen monia kavereita jotka ovat koulussakin ruvenneet pärjäämään vasta myöhemmällä iällä.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
en ole tavannut eikä tule varmaan mahdollisuutta tavata. Enkä ehkä pystyisi tapaamaan, en ainakaan olisi varma mitä voisin tehdä...pamauttaisin otsaan!
Siis ei tää nyt oikein mene että siskoni 14 wee on joka toinen vkl tämän miehen kans, juovat kaljaa ja harrastavat seksiä, ja luulen että suojaamatonta. Kuitenki tällä miehellä on ollut tyttöystävä ja omanikäinen, miksi se on alkanu katteleen noin nuoria? en ymmärrä...
Voihan se olla että tää mies onki vasta poika tai jotenki samalla aaltopituudella siskoni kans mutta se vaan on niin että 14 ei kuulu eikä saa harrastaa seksiä eikä olla kännissä vkl! hitto ku sen perhekoti on niin sinisilmäisiä eikä huolehdi mitä se lominaan tekee! Pitää alkaa vihjaileen.

Musta toi talo asia esim ja siskosi leveily niillä asioilla tosiaan kertoo siitä,että kypsyys taso ei ole sama. Kerro asiasta sinne perhekotiin. Ja se,että sillä pojalla on tyttöystävä tarkoittaa,ettei todellakaan halua siskoltasi muuta kuin helppoa seksiä.

hmm, ehkä se on tytölle ok.. siis että juovat ja harrastavat seksiä..
kannattaisko kysyä että mitä se tyttö haluaa ja toimia sen mukaan..

Minä voin naisena sanoa, että se kypsyminen henkisesti tapahtuu meillä naisillakin (tuskin olen ainut) aika myöhään, juurikin vasta 20 jälkeen alkoi pikkuhiljaa tulla päähän järkeä ja lopullinen "aikuistuminen" tapahtui aika lähellä 25 ikävuotta. Ei ne tytöt ole sen kypsempiä, mutta naiivi tyttö ei haittaa, naiivi poika sen sijaan kyllä. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Minä voin naisena sanoa, että se kypsyminen henkisesti tapahtuu meillä naisillakin (tuskin olen ainut) aika myöhään, juurikin vasta 20 jälkeen alkoi pikkuhiljaa tulla päähän järkeä ja lopullinen "aikuistuminen" tapahtui aika lähellä 25 ikävuotta. Ei ne tytöt ole sen kypsempiä, mutta naiivi tyttö ei haittaa, naiivi poika sen sijaan kyllä. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

jaa, kyllä mä oon aikuistunut jo ihan hyvissä ajoin.. voisinpa sanoa että 16v olin samanlainen kuin nytkin..

Itse olin kaksikymppisenä miehenalkuna todella lapsellinen ja idiootti, murrosikäkin alkoi tosi myöhään.

Jostain kumman syystä suomalaiset miehet kehittyvät niin kovin hitaasti. Sitten, kun he vihdoin ovat riittävän kypsiä, eivät he halua enää ketään :(

Minulla alkoi kypsyys ja ajatusten kirkastuminen vähän yli parikymppisenä. Mutta ymmärrän mitä yrität heittää, että monethan ovat lapsellisia vielä kolmekymppisenäkin. Tunnen monia kavereita jotka ovat koulussakin ruvenneet pärjäämään vasta myöhemmällä iällä.

Kieltämättä monet pojankoltiaiset ei ole ihan parhaimmillaan peruskoulussa.

Yhteistyössä