139 eri miestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ohhoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ohhoi

Vieras
Ja jaiks, mun kiintiö on kohta täynnä kun 150 on se mihin lopetan.. Pitääkin ruveta jo kattomaan semmosta enemmän vakituista pikkuhiljaa :D

Ja ainakin olen ajoissa, tavoite oli ennen 25:n vuoden ikää, siihen on vielä reilu vuosi :D

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Sä oot pitänyt kiirettä. Mistä asti oot ollut seksuaalisesti aktiivinen?

15-vuotiaasta, mutta elelin entisen aviomiehen kanssa siitä iästä 20-vuotiaaks. Jotta 138 on tullut reilu 3:n vuoden aikana.

Ei se kyllä paljoo oikeestaan ookkaan, kun vuosille ja kuukausille jakaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ohhoi:
Ja jaiks, mun kiintiö on kohta täynnä kun 150 on se mihin lopetan.. Pitääkin ruveta jo kattomaan semmosta enemmän vakituista pikkuhiljaa :D

Ja ainakin olen ajoissa, tavoite oli ennen 25:n vuoden ikää, siihen on vielä reilu vuosi :D

Varmaan samoissa lukemissa pyöritään "käytettyjen" miesten osalta :) Toki ei ole tullut laskettua koskaan ja kukapa niitä kaikkia panoja muistaakaan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

15-vuotiaasta, mutta elelin entisen aviomiehen kanssa siitä iästä 20-vuotiaaks. Jotta 138 on tullut reilu 3:n vuoden aikana.

No onhan se paljon, vuodessa on 52 viikkoa joten ei nyt ihan yksi viikossa, mutta lähelle sitä. Missä sä niitä tapaat, baarissa vai netissä?

Alkuperäinen kirjoittaja Oho.:
Miten ihmeessä oot pysyny laskuissa mukana? Siis muistatko erikseen kaikki nuo miehet?

Mä merkkaan ne ylös :D Ja suurimman osan muistaisin kyllä ilmankin kirjaamista, mutten kuitenkaan kaikkia, varsinkaan nimeltä.

Alkuperäinen kirjoittaja ok:

No onhan se paljon, vuodessa on 52 viikkoa joten ei nyt ihan yksi viikossa, mutta lähelle sitä. Missä sä niitä tapaat, baarissa vai netissä?

Kaupoissa, baareissa, toreilla, ulkomailla, bussissa jne.

Tasan 2 yhenillanjuttua on ollut kun olen ollut humalassa, muuten aina selvinpäin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Oho.:
Miten ihmeessä oot pysyny laskuissa mukana? Siis muistatko erikseen kaikki nuo miehet?

Mä merkkaan ne ylös :D Ja suurimman osan muistaisin kyllä ilmankin kirjaamista, mutten kuitenkaan kaikkia, varsinkaan nimeltä.

eli teet niinku tyttökultien blanche ;)

Millainen mies on susta hyvä ja millanen ei?
ootko oppinu hiukan päältä päin näkeen millanen mies on sängyssä?
jos on hyvä sängyssä niin ei tarvitse machoilla ja esiintyä?
kerro jotain parhaimpia kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Tiedän tuon, siihen voi olla syynsä miksi sitä käyttäytyy noin.
Sattumalta tiedän.

No mikäpä syy se sinun mielestäsi on, jotta voin kumota sen vääräksi? :D

Ja sinä joku siellä, en asu pienellä paikkakunnalla :)

Alkuperäinen kirjoittaja osa minusta kadehtii:
Millainen mies on susta hyvä ja millanen ei?
ootko oppinu hiukan päältä päin näkeen millanen mies on sängyssä?
jos on hyvä sängyssä niin ei tarvitse machoilla ja esiintyä?
kerro jotain parhaimpia kokemuksia?

Kyllä. Ne hiljasen, ujon ja rauhallisen oloiset on parhaita. Helliä, jaksavia ja välittäviä.

Pahimipia on ne itsevarmat machot, jotka antaa ymmärtää mutta joilla ei oo mitään annettavaa.

Kumpaankin tietysti mahtuu paljon poikkeuksia.

Parhaimpiin kokemuksiin kuuluu varmaan ainakin se, kun mies oli tavallaan toinen puoli musta. Me oltiin 2 vuorokautta neljän seinän sisällä, ei tiedetty oikeita nimiäkään. Mies sai kuulla musta kaiken, mä hänestä kaiken. Semmosen mitä ei kerrota kellekkään. Se teki sängyssä olosta erityistä, intiimiä ja ihanaa.

Yhteistyössä