134cm poikien äidit ja miksei muutkin äidit!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Paljonko olisit valmis maksamaan vaatesetistä, jossa pojalle

* käytetyt, mutta uudenveroiset Legon farkut,
* samankuntoinen pitkähihainen Legon trikoopaita ja
* ihan uusi käyttämätön Legon collegepusero?

Ilmeisesti olen ylihinnoitellut. :/
 
Voihan kakkakökkö, että ottaa päähän. Tilasin tuollaisia settejä Saksasta viime talvena tätä syksyä silmälläpitäen, mutta poika venähti liian nopeasti. Kevättalvesta riitti koko 128cm ja nyt tarvitaan housut 140cm ja paidat 146cm. Kärsin sitten tappion nahoissani. Kalliiksi tulee virhearviot. Viime syksynä tilasin Ruotsista Kavatin gorekengät ja kuukauden kuluttua, kun olisi ollut aika ottaa ne käyttöön, oli pojan koipi kasvanut ulos kengistä ja tappiolla myin nekin pois. Tästä lähtien ostan vain sitä, mitä tarvitaan TÄNÄÄN!
 
10 -20 euroa voisin maksaa maksimissaan. Käytetyistä olen maksanut tällä hetkellä niin, että Collagesta 4 euroa, saman t-paidasta ja college-puvusta, uusia olen ostanut esim. t-paita 17 euroa, pitkähihainen neulospaita 10 euroa, eli sen 20 euroa voisin maksaa, jos noista tykkäisin.
 

Yhteistyössä