.

  • Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
Ja niille jotka väittävät saaneensa liittymän ilman jonkinlaista tunnistautumista joko verkkopankkitunnuksilla tai näyttämällä henkkarit esim postissa tai liittymää liikkeessä tms avatessa, suksikaa suolle, niin leväperäistä toimintaa tuskin yksikään operaattori uskaltaa harrastaa. Näistä kun on ihan laki olemassa...
:LOL:
*lähtee etsimään suksia*
 
PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
Ja niille jotka väittävät saaneensa liittymän ilman jonkinlaista tunnistautumista joko verkkopankkitunnuksilla tai näyttämällä henkkarit esim postissa tai liittymää liikkeessä tms avatessa, suksikaa suolle, niin leväperäistä toimintaa tuskin yksikään operaattori uskaltaa harrastaa. Näistä kun on ihan laki olemassa...
:LOL:
*lähtee etsimään suksia*
Jos löydät, niin saanko lainata niitä :D
 
polliisi
Eli... Tekemään rikosilmoitus, jos näin jollekin käy. Silloin ei tarvitse vippejä itse maksaa. Ja tietenkin pitää ko. yhtiölle ilmoittaa, että et ole itse vippiä ottanut ja olet rikosilmoituksen tehnyt.
 
Helekutti
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
Ja niille jotka väittävät saaneensa liittymän ilman jonkinlaista tunnistautumista joko verkkopankkitunnuksilla tai näyttämällä henkkarit esim postissa tai liittymää liikkeessä tms avatessa, suksikaa suolle, niin leväperäistä toimintaa tuskin yksikään operaattori uskaltaa harrastaa. Näistä kun on ihan laki olemassa...
:LOL:
*lähtee etsimään suksia*
Jos löydät, niin saanko lainata niitä :D
Mä oon sit jonossa teidän jälkeen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja polliisi:
Eli... Tekemään rikosilmoitus, jos näin jollekin käy. Silloin ei tarvitse vippejä itse maksaa. Ja tietenkin pitää ko. yhtiölle ilmoittaa, että et ole itse vippiä ottanut ja olet rikosilmoituksen tehnyt.
Näin mä just tein
 
PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja nosto:
Onko ex kommentoinut mitään asiaan?
Ei oo, ei vastaa puhelimeen tai sit lyö luurin korvaan. En oo nyt kyllä moneen tuntiin enää koittanu edes soittaa. Ottakoon hän yhteyttä tännepäin, sitten kun uskaltaa :kieh:
 

Yhteistyössä