.

  • Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Alkuperäinen kirjoittaja Magister:
Miten on mahdollista? Tietääkö se sun tilinumeron?
Onko se jotenkin ihmeellistä, että kumppani tietää esim. sun tilinumeron? Meinaan kun meillä toi mies tietää musta paljon enemmänkin, esim. sotun.
Ei, mut se ihmetyttää, ku itse olen kerran ottanut tollasen vipin ja siinä kyllä piti täsmätä tilinumero ja henkilötiedot. Jos olisi minun henkilötiedot ja vaikka siskoni tilinumero ei luottoa myönnettäisi.

Mut niitä luottoyhtiöitä on kasapäin, mistä sen tietää, et tarkistavatko edes tuollaisia asioita kaikissa tapauksissa..
 
enn
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kelatkaas tätä: pankki lähetti mun uudet pankki-ja luottokortit tunnuslukuineen vanhaan (10vuoden takaiseen) osoitteeseen. Nää luuserit, nykyiset asukkaat, olivat nostaneet 4000e mun tililtä.
Noo, tulevat onneksi saamaan syytteet törkeästä maksuvälinepetoksesta.
sori en usko
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
:eek: :eek:
mutta miten näissä pikavippi jutuissa toimii tuo henkilöllisyyden tarkistaminen? miten voidaan todistaa ettei ap tosiaan ite ottanu vippiä? :/
Luotonannossa tulee tarkastaa henkilöllisyys/ velallisen tulee ainakin allekirjoittaa velkasitoumus/ velkakirja. Tekstarilla toisen liittymästä tilattu pikavippi ei ole riidaton saatava, eli eivät saa sitä vippifirmasta väkisin perityksi vain tekstarin perusteella, koska ovat toimineet lain vastaisesti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja enn:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kelatkaas tätä: pankki lähetti mun uudet pankki-ja luottokortit tunnuslukuineen vanhaan (10vuoden takaiseen) osoitteeseen. Nää luuserit, nykyiset asukkaat, olivat nostaneet 4000e mun tililtä.
Noo, tulevat onneksi saamaan syytteet törkeästä maksuvälinepetoksesta.
sori en usko
Tottakai saavat syytteen!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja enn:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kelatkaas tätä: pankki lähetti mun uudet pankki-ja luottokortit tunnuslukuineen vanhaan (10vuoden takaiseen) osoitteeseen. Nää luuserit, nykyiset asukkaat, olivat nostaneet 4000e mun tililtä.
Noo, tulevat onneksi saamaan syytteet törkeästä maksuvälinepetoksesta.
sori en usko
:LOL: no älä usko. Ihan on pankki todennut lähettäneensä kortit jne sinne, löytyy automaateilta turvakameran kuvaa ja tunnustuskin jo saatu. Mitä et usko?
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja enn:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kelatkaas tätä: pankki lähetti mun uudet pankki-ja luottokortit tunnuslukuineen vanhaan (10vuoden takaiseen) osoitteeseen. Nää luuserit, nykyiset asukkaat, olivat nostaneet 4000e mun tililtä.
Noo, tulevat onneksi saamaan syytteet törkeästä maksuvälinepetoksesta.
sori en usko
Tottakai saavat syytteen!!!!!!
syytteen saavat, mutta tuossa kai tuo rahasumma teki asian uskomattomaksi ;)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kurjasti tehty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tee. Ja lisäksi tee nk. vapaaehtoinen luottokielto, jotta kukaan ei availe/ lainaile mitään lisää sun tiedoillasi.
Mitä tuo käytännössä tarkoittaa ja miten tulee toimia, jotta tuollaisen saa?

Ja ap:lle -> Voi hitto, onpas tehny kurjasti sun ex :(
Poliisi osaa neuvoa asiassa. Mainitse heille toive hlökohtaisesta luottokiellosta. Myös asiakastietoon yhteyttä ottamalla (www.asiakastieto.fi) saa varmaankin lisäinfoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja enn:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kelatkaas tätä: pankki lähetti mun uudet pankki-ja luottokortit tunnuslukuineen vanhaan (10vuoden takaiseen) osoitteeseen. Nää luuserit, nykyiset asukkaat, olivat nostaneet 4000e mun tililtä.
Noo, tulevat onneksi saamaan syytteet törkeästä maksuvälinepetoksesta.
sori en usko
Tottakai saavat syytteen!!!!!!
syytteen saavat, mutta tuossa kai tuo rahasumma teki asian uskomattomaksi ;)
Niin, kyseessä pankki- ja luottokortit. Luotolliselta tililtä ei onneksi enempää saanut kiskottua ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja enn:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kelatkaas tätä: pankki lähetti mun uudet pankki-ja luottokortit tunnuslukuineen vanhaan (10vuoden takaiseen) osoitteeseen. Nää luuserit, nykyiset asukkaat, olivat nostaneet 4000e mun tililtä.
Noo, tulevat onneksi saamaan syytteet törkeästä maksuvälinepetoksesta.
sori en usko
Tottakai saavat syytteen!!!!!!
syytteen saavat, mutta tuossa kai tuo rahasumma teki asian uskomattomaksi ;)

Ai miksi???? Eihän 4 tonnia ole mikään tajuttoman kokoinen raha...
 
Alkuperäinen kirjoittaja enn:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kelatkaas tätä: pankki lähetti mun uudet pankki-ja luottokortit tunnuslukuineen vanhaan (10vuoden takaiseen) osoitteeseen. Nää luuserit, nykyiset asukkaat, olivat nostaneet 4000e mun tililtä.
Noo, tulevat onneksi saamaan syytteet törkeästä maksuvälinepetoksesta.
sori en usko
:D Mikäköhän tämän vastauksen motiivi oli
a) vastaajan yksinkertainen typeryys tai tietämättömyys
b) saada aikaan hämminkiä, väittelyä ja lopulta tappelu
c) vastauksen takana on tämä luuseri asukas, joka on tyhmän varma, ettei tule ikinä joutumaan vastuuseen teoistaan...


:D Siinäpä mietittävää
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja enn:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kelatkaas tätä: pankki lähetti mun uudet pankki-ja luottokortit tunnuslukuineen vanhaan (10vuoden takaiseen) osoitteeseen. Nää luuserit, nykyiset asukkaat, olivat nostaneet 4000e mun tililtä.
Noo, tulevat onneksi saamaan syytteet törkeästä maksuvälinepetoksesta.
sori en usko
Mä uskon. Meille tuli pari viikkoa takaperin ensin yhtenä päivänä ihan vieraan hemmon kirje pankista mastercardin tunnuksilla lisättynä (jossa tunnustelemalla oli siis pankkikortti) ja pari pv sen jälkeen sellainen pikkukirje jossa meille ainakin on tullut kaikki tunnusluvut. Noita olisi voinut ihan helposti käyttää väärin mutta kiikutin tunnollisesti ne oikealle omistajalle kauppamatkalla ihan käteen toimitettuna. Oli sielläkin hiilenä, mitä jos olisi ollut epärehellinen vastassa.
 
ärsyttävää
Johan on pöljä eksä. Sano sille että ilkeesti että toivottavasti se ei IKINÄ saa lapsia kenenkään kanssa koska rikollinen kusipäisyys on periytyvää! Sääliksi kävisi yhteiskuntaa.
Sano sille että se on täyspaska ja tulee menettämään kaiken mitä omistaa.
 
PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttävää:
Johan on pöljä eksä. Sano sille että ilkeesti että toivottavasti se ei IKINÄ saa lapsia kenenkään kanssa koska rikollinen kusipäisyys on periytyvää! Sääliksi kävisi yhteiskuntaa.
Sano sille että se on täyspaska ja tulee menettämään kaiken mitä omistaa.
no meillä on yks yhteinen lapsi... että toivottavasti likasta ei kauheeta kusipäätä tuu
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttävää:
Johan on pöljä eksä. Sano sille että ilkeesti että toivottavasti se ei IKINÄ saa lapsia kenenkään kanssa koska rikollinen kusipäisyys on periytyvää! Sääliksi kävisi yhteiskuntaa.
Sano sille että se on täyspaska ja tulee menettämään kaiken mitä omistaa.
Älkää ajatelko noin. Säälikää rikollisten viattomia lapsia, ovat muutenkin kärsineet ihan tarpeeksi... Miettikää vaikka sen äijän 2 v. tyttöä, joka pari vuotta sitten surmasi sen kunnanvaltuutettu -vaimonsa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttävää:
Johan on pöljä eksä. Sano sille että ilkeesti että toivottavasti se ei IKINÄ saa lapsia kenenkään kanssa koska rikollinen kusipäisyys on periytyvää! Sääliksi kävisi yhteiskuntaa.
Sano sille että se on täyspaska ja tulee menettämään kaiken mitä omistaa.
no meillä on yks yhteinen lapsi... että toivottavasti likasta ei kauheeta kusipäätä tuu

Etkö sä juuri eronnut? Vai onko erosta aikaa ja nyt tekee tämmöistä sairasta touhua.Tuo on rikos minkä meni tekemään
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
miten se on mahollista?eiks ne tarkasta henkilötiedot liittymään avatessa?

sillä vaan kyselen kun ite sain soneralta liittymälaskun mikä oli mun nimissä eikä todellakaan ollu mun liittymä.Siitä sitten käytiin vääntöä et kuka sen oli avannu ja kuka sillä oli soittanu kun minä se en ollu.Ainakin soneran asiakaspalvelu väitti et tarkistavat aina liittymää avatessa paperit eikä kuulemma ole mahdollista että joku olisi tietoisesti mun nimissä liittymän avannu

:/

Tuskin tarkastavat aina henkkareita. Ja mites sitten nämä nettisivut, joilta pystyy tilailemaan liittymiä? Sen kuin vain kirjoittaa toisen henkilötiedot sinne ja kiusa on valmis.
näissä kyllä yleensä tulee sopparit kotiin. ne noudetaan postista ja siellä pitää näyttää henkkarit. olis kiva tietää miten toi ap:n ex on onnistunu ku tuntuu olevan aika mahotonta. törkeetä kuitenkin! |O

ja jos kerran rahat menny ex:n tilille suoraan niin sillon se pitäis helposti jäädä kiinni myös. :kieh:
 
PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttävää:
Johan on pöljä eksä. Sano sille että ilkeesti että toivottavasti se ei IKINÄ saa lapsia kenenkään kanssa koska rikollinen kusipäisyys on periytyvää! Sääliksi kävisi yhteiskuntaa.
Sano sille että se on täyspaska ja tulee menettämään kaiken mitä omistaa.
no meillä on yks yhteinen lapsi... että toivottavasti likasta ei kauheeta kusipäätä tuu

Etkö sä juuri eronnut? Vai onko erosta aikaa ja nyt tekee tämmöistä sairasta touhua.Tuo on rikos minkä meni tekemään
pari kuukautta sitten erottu
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
miten se on mahollista?eiks ne tarkasta henkilötiedot liittymään avatessa?

sillä vaan kyselen kun ite sain soneralta liittymälaskun mikä oli mun nimissä eikä todellakaan ollu mun liittymä.Siitä sitten käytiin vääntöä et kuka sen oli avannu ja kuka sillä oli soittanu kun minä se en ollu.Ainakin soneran asiakaspalvelu väitti et tarkistavat aina liittymää avatessa paperit eikä kuulemma ole mahdollista että joku olisi tietoisesti mun nimissä liittymän avannu

:/

Tuskin tarkastavat aina henkkareita. Ja mites sitten nämä nettisivut, joilta pystyy tilailemaan liittymiä? Sen kuin vain kirjoittaa toisen henkilötiedot sinne ja kiusa on valmis.
näissä kyllä yleensä tulee sopparit kotiin. ne noudetaan postista ja siellä pitää näyttää henkkarit. olis kiva tietää miten toi ap:n ex on onnistunu ku tuntuu olevan aika mahotonta. törkeetä kuitenkin! |O

ja jos kerran rahat menny ex:n tilille suoraan niin sillon se pitäis helposti jäädä kiinni myös. :kieh:
No ei minulle ainakaan. Tuli liittymä kotia postiluukkuun.
 
kuules
Ap, miten selität nämä epäkohdat. Pikavipin saa julkisella liittymällä tai nettipankkitunnuksilla. Tilinumeron täytyy täsmätä henkilötietoihin, sama kummalla tavalla tunnistautuu. Liittymän avaamiseen tarvitsee henkkarit, (ainakin mies tarvii jos naisen nimiin laittaa liittymän ) jos netissä avaa liittymän, tarvitaan TAAS nettipankkitunnuksia jolloin henkilötietojen täytyy täsmätä liittymän avaajan tietoihin. Jos tilaa liittymän postiin (kirjattu kirje, ei tunnistautumista aiemmin ) posti tarkistaa henkilöpaperit.

Voisitko jo myöntää että kyseessä on provo.
 
ja
Ja niille jotka väittävät saaneensa liittymän ilman jonkinlaista tunnistautumista joko verkkopankkitunnuksilla tai näyttämällä henkkarit esim postissa tai liittymää liikkeessä tms avatessa, suksikaa suolle, niin leväperäistä toimintaa tuskin yksikään operaattori uskaltaa harrastaa. Näistä kun on ihan laki olemassa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kuules:
Ap, miten selität nämä epäkohdat. Pikavipin saa julkisella liittymällä tai nettipankkitunnuksilla. Tilinumeron täytyy täsmätä henkilötietoihin, sama kummalla tavalla tunnistautuu. Liittymän avaamiseen tarvitsee henkkarit, (ainakin mies tarvii jos naisen nimiin laittaa liittymän ) jos netissä avaa liittymän, tarvitaan TAAS nettipankkitunnuksia jolloin henkilötietojen täytyy täsmätä liittymän avaajan tietoihin. Jos tilaa liittymän postiin (kirjattu kirje, ei tunnistautumista aiemmin ) posti tarkistaa henkilöpaperit.

Voisitko jo myöntää että kyseessä on provo.
Kaverille kävi juuri samoin kuin ap:lle. Luotonantajat ja liittymänavaajat ovat leväperäisiä joskus, eivätkä noudata tunnistamis ym. sääntöjä. Ap:n hlötunnuksen on joku voinut kaivaa esiin vaikka paperiroskiksesta, jonne on erheessä heitetty esim. sotun sisältäviä KELA:n lappuja. Vipin saa muullekin tilille kuin omalleen.
 

Yhteistyössä