Alkuperäinen kirjoittaja sama kuin ed:Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:Mä sit varmaan liikun päivisin liikaa ku se sit kostautuu yöllä.. Melkein joka päivä lasten kanssa pihalla ja sisällä pitää juosta pienemmän perässä.. No kyllä tämä tästä, mutta tuntuu vain aika menevän niin hitaasti!
Siskot on kyllä auttaneet ja varmasti saan apua muulloinkin![]()
Joo, vähennä ehdottomasti liikkumisen määrää! Ylempänä joku kehotti liikkumaan enemmän, mutta se ei auta silloin, kun liitokset ovat alkaneet löystyä ja siitä tulee kipua. Jos mahdollista, koita järjestellä osa lasten ulkoiluista esim. siskojesi hoidettavaksi, jotta saisit huilipäiviä. Minulle on tullut aika tarkka rytmi, eli esim. kauppareissupäivän jälkeen on pakko pitää 2(-3) liikkumatonta kotipäivää, että kroppa rauhoittuu. Sinulle varmaan riittäisi se yksikin huilipäivä, jolloin vältät kaikkea liikuntaa (myös niitä kotihommia, eli vaikka sisko veisi lapset pihalle, et sitten rupea imuroimaan, pyykkäämään tms.). Jaksat paremmin, kun saat nukuttua kunnolla.
Ja joo, hitaastihan nämä päivät menevät. Huhtikuu on kyllä mennyt yllättävän nopeasti, mutta piinallista silti tuo kalenterin sivun kääntämisen odottelu. Iloa revin lähinnä vuodenaikojen vaihtelusta, sillä jäin saikulle lumimyräköiden aikaan ja nyt on jo ihan keväistä, tosin tänään sataa, mikä sekin on vaihtelua eiliselle auringonpaisteelle jne.Mökkihöperökö? KYLLÄ!
Ai että mä pystyisin olla siivoamatta
No älä nyt vielä mökkihöperöksi muutu