Ihanaa aikaa ollut kaikki 27 viikkoa ja pari päivää päälle, mutta nyt mä jo itken kun en jaksa enää :'( Öiset liitoskivut niin hirveitä että ei nukutuksi saa ja aamuisin pitäisi jaksaa nousta kahden tytön kanssa ylös. Tänään sain unta oikeastaan ekan kerran vasta kuuden jälkeen ja lapset heräsi jo seitsemältä. Pistin heille elokuvan kannettavaan dvd-soittimeen pyörimään ( meidän sänkyyn ) ja lykkäsin banaanit käteen ja makasin itse vieressä :ashamed:
Onneksi minulla on niin ihana sisko joka lupasi tulla lapsia katsomaan ja saapuikin jo kahdeksan jälkeen ja sain sit nukkua ihan hyvin. Heräsin 15 vaille 11 =) Vieläkin on väsynyt olo, mutta pirteämpi kuitenkin kuin aamulla.
11 viikkoa ja 6 päivää niin saa nyytin syliin ja liitoskivut toivottavasti loppuvat kuin seinään..
Ja tähän tuskin on mitään apua tällä hetkellä?!?
Onneksi minulla on niin ihana sisko joka lupasi tulla lapsia katsomaan ja saapuikin jo kahdeksan jälkeen ja sain sit nukkua ihan hyvin. Heräsin 15 vaille 11 =) Vieläkin on väsynyt olo, mutta pirteämpi kuitenkin kuin aamulla.
11 viikkoa ja 6 päivää niin saa nyytin syliin ja liitoskivut toivottavasti loppuvat kuin seinään..
Ja tähän tuskin on mitään apua tällä hetkellä?!?