V
vieras
Vieras
antaisitko lapsesi 11v. rekisteröityä facebookiin? meillä kova taisto em.asiasta.onko teillä huonoja kokemuksia?hyviä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:antasin, mut laittasin asetukset niin et hänen profiilinsa ois avoin. pidättäisin myös oikeuden käydä hänen sivullaan tunnareilla joskus jos kokisin sen aiheelliseksi.
noilla ehdoilla antasin.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Itsellä on nyt muutamia noita sukulaispoikia 10-12 vuotiaita tuolla facebookissa, ja en kyllä heitä hyväksy kaverilistalleni, koska haluan tuon pysyvän aikuisten juttuna, niin että ei tarvitse jokaista päivitystä miettiä, että onko lapsille sopiva.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Meidän 7-10 vee lapset ovat siellä, pelaavat farmia. Profiileihin laitoin kaikki mahdolliset estot, eikä heitä löydä haulla. Ja vaikken itse kirjottele mitään mitä eivät saisi nähdä laitoin silti eston etteivät näe tilapäivityksiäni. Mulla on myös kaikkien tunnarit ja heti jos alkaa olla epäsovinnaista käytöstä siellä niin tilit menee samantein sulkuun..