11v. facebookkiin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
antasin, mut laittasin asetukset niin et hänen profiilinsa ois avoin. pidättäisin myös oikeuden käydä hänen sivullaan tunnareilla joskus jos kokisin sen aiheelliseksi.
noilla ehdoilla antasin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
antasin, mut laittasin asetukset niin et hänen profiilinsa ois avoin. pidättäisin myös oikeuden käydä hänen sivullaan tunnareilla joskus jos kokisin sen aiheelliseksi.
noilla ehdoilla antasin.

siis et hänen profiilinsa ei olis avoin!!

Itsellä on nyt muutamia noita sukulaispoikia 10-12 vuotiaita tuolla facebookissa, ja en kyllä heitä hyväksy kaverilistalleni, koska haluan tuon pysyvän aikuisten juttuna, niin että ei tarvitse jokaista päivitystä miettiä, että onko lapsille sopiva.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Itsellä on nyt muutamia noita sukulaispoikia 10-12 vuotiaita tuolla facebookissa, ja en kyllä heitä hyväksy kaverilistalleni, koska haluan tuon pysyvän aikuisten juttuna, niin että ei tarvitse jokaista päivitystä miettiä, että onko lapsille sopiva.

Sanotaanko, että yli 15 vuotiaan voin hyväksyä kaveriksi, ja sen ikäsiä sukulaislapsia muutama onkin.

kiitos ikäraja vihjeestä...kävinkin katsomassa käyttöehdot ja siellä luki, että alle 13v.ei saa käyttää fb:a.tähän onkin hyvä vedota kun illalla tulee kummiskin riitaa:).kiitos!

No, minulla on kyllä siellä kaverina tuttavan alle 10v lapsiakin, pelaavat farmvilleä omilla tunnuksillaan siellä ja mitään riettauksia kun en muutenkaan kirjoittele profiiliniini niin mitäs väliä sillä on.
Meidän 10v haluais kans tunnukset sinne, mutten ole vielä kerennyt perustaa sähköpostiakaan hälle, mutta on kyllä saamassa sinne oikeudet

Meidän 7-10 vee lapset ovat siellä, pelaavat farmia. Profiileihin laitoin kaikki mahdolliset estot, eikä heitä löydä haulla. Ja vaikken itse kirjottele mitään mitä eivät saisi nähdä laitoin silti eston etteivät näe tilapäivityksiäni. Mulla on myös kaikkien tunnarit ja heti jos alkaa olla epäsovinnaista käytöstä siellä niin tilit menee samantein sulkuun..

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Meidän 7-10 vee lapset ovat siellä, pelaavat farmia. Profiileihin laitoin kaikki mahdolliset estot, eikä heitä löydä haulla. Ja vaikken itse kirjottele mitään mitä eivät saisi nähdä laitoin silti eston etteivät näe tilapäivityksiäni. Mulla on myös kaikkien tunnarit ja heti jos alkaa olla epäsovinnaista käytöstä siellä niin tilit menee samantein sulkuun..

Niin ja lisään vielä, että aikuisia eivät saa ottaa kavereiksi.

Yhteistyössä