11 viikkoa - millä konstilla rasva palaa parhaiten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sulattelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sulattelija

Vieras
Nyt vinkit kehiin! Ruokavalio on ok, paljon salaattia, kanaa, kalaa, vihanneksia, hedelmiä, täysjyvää ym...
Mut liikunta askarruttaa, millä se rasva palaa parhaiten? Ihan jos jotain treeniohjelmaa voisitte näin suunnilleen kirjotella..
Kiitos tosi paljon!
Tuo 11 viikkoa on aikaa..sit suuntaan etelän lämpöön...

Rasvanpolttosyke on muistaakseni 50-70% maksimisykkeestäsi, itse ohjelmoin joskus treenatessa sen sykemittariin joka piippas kun menin liian lujaa (ja aina ylämäissä). Eli pitkäkestoiset kävely- ja hölkkälenkit mun mielestä parhaita..

Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
ainiin, muista pitää syke rasvanpolttoalueella

Älä muista tätä. Kovempi syke polttaa enemmän kaloreita ja on aivan sama, vaikka käyttääkin glukoosia rasvan sijaan. Suuhusi laitat kuitenkin molempia.

Ongelma tulee siinä vaiheessa, jos lisempää ja kovempaa johtaa siihen, että loma menee lepäillessä.

Ota vaikka tosta

http://www.seponkotisivut.com/index.php?pid=4

Alota alusta, sillä se 12 viikko on tossa ohjelmassa sellainen lepuutus + kisa viikko. Silloinhan sinä olet jo lomalla.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
ainiin, muista pitää syke rasvanpolttoalueella

Älä muista tätä. Kovempi syke polttaa enemmän kaloreita ja on aivan sama, vaikka käyttääkin glukoosia rasvan sijaan. Suuhusi laitat kuitenkin molempia.

Ongelma tulee siinä vaiheessa, jos lisempää ja kovempaa johtaa siihen, että loma menee lepäillessä.

Onhan se noinkin mutta itse ainakin jaksan paljon kauemmin tolla 50-70% sykkeellä. Ja mun tapauksessa silloin kuluu enemmän kaloreita.

Yhteistyössä