Te, joilla on volvo.. Älkää suuttuko tekstistäni B) .
Nyt on ainakin päätetty se, ettei meille tule koskaan Volvoa!
En tiedä muistaako kukaan, kun viime vuonna tammikuussa kerroin, että jouduttiin kolariin, kun Volvo-kuski (NAINEN) ajoi meidän eteen kolmion takaa.. Ja meidän auto olisi mennyt lunastukseen, mutta onneksi ei siihen myönnytty, koska oli vain valot, konepelti, puskuri ruttaantunut ja jäähdytin taipunut..
Tänään otin itseäni niskasta kiinni, että lähempäs ensimmäistä kertaa käymään LadyLine:lla, kun jäsenyys alkoi 1.1.2009
. Tottakai paikat bodypump:iin oli mennyt.. Joten olin sitten päälle tunnin kuntosalilla. Tutustuin laitteisiin ja ihan rauhallisesti tein..
Lähdin pois sieltä ja olin jo istuuntunut autoon, kun tyttö oven suusta rupeaa huhuilee. Mie siinä, että ei minun taskuista kyl oo mitää pudonnut..
Ni hänen äitinsä oli peruuttanut meidän auton kylkeen. :headwall: :headwall: |O Onneksi ei lokakuussa käytetty autoa maalauksessa. Sitten olisin kiehunut enemmän. Poliisin vaimo viel, joka kylkeen ajoi
Siis peltivauriohan se on.. Mutta silti..
Perkeleen volvo taas kyseessä.. Ja nainen ratissa! Jos ei farkulla osata ajaa, niin hankkia pienempi auto. Hemmetin tollot. Mikä kirous on meitä kohtaan, että jo toinen kerta ja vielä tammikuussa.. Kaiken kruunaa volvo.. Tästä ei ole kauaa, kun oli volvo tulossa oikealta kanssa.
Hemmetin hemmetin hemmetin hemmetti.. Eikö volvo käänny vai mitä. Hankkia vahvemmat lasit.. Damn..
Ristiäisetkin olis sunnuntaina. Tänään en kyl ole mitää tekemässä. Teen huomenna sitten..
Tänään klo 2 lopetin verhojen ompelun. Ompelin keittiön ikkunoihin 2 yläkappaa (siis on kaksi ikkunaa
) ja toisen alakapan.. Yksi alakappa olisi vielä tekemättä.
Mutta nytten laittaa neidit maate.