Huomenta!
HM kiitos d-vitamiini tippa ohjeista!
niinhän se tietysti oli että jatketaan sinne 3v, eihän esikoisellakaan tosiaan lopettettu tippojen antoa vaikka korviketta meni jossain vaiheessa varmaan litra! tää ajatus ei viime viikkoina ole aina niin järkevä ollut!
välillä tuntuu että unohtelee ihan yksinkertaisia ja normaalejakin asioita...
ihana, me herättiin vasta seiskalta!
vauva nukahti 23 aikaa illalla ja meniin heti myös nukkumaan. söi 3-4 aikaan ja vieläkin nukkuu. esikoinen yritti jo vähän ennen 6 ylös, mutta tuli viereen ja nukahti vielä tunniksi. ihanan levännyt olo!
esikoinen herännyt kaks viikkoa lähes joka aamu klo.6tasan.
ulkoilusta oletteko ulkoilleet jo vauvojen kanssa paljon? ja yleenäsäkin saanut sellaisen selvän rytmin päivään? meillä tuo ulkoilu on jäänyt tosi vähälle. :ashamed: siis vauvan osalta, esikoisen kanssa mennään viimeistään aina illalla jos päivällä jostain syystä jää. jotenkin en oo saanut sitä mahtumaan päivään ellei päästä heti aamusta ulos. eli jos esim. tulee äiti-kaveri lapsineen meille aamupäivästä niin sitten tahtoo ulkoilu jäädä. mielestäni ulkoilu passaa niin hyvin heti aamuun aamupalan päälle. eilen tuli vieraita heti aamusta niin ei päästy ulos, mutta kylläkin mentiin sitten päikkäreiden jälkeen poikien kanssa hetkeksi ulos. vauva oli mulla kantoliinassa ulkona ja se toimi kyllä tosi hyvin.
teillähän oli tosi monella ristiäiset itsenäisyyspäivänä!
meillä olisi varmaan ollut myös mutta mun isä täyttää silloin 60v ja lähtevät synttäreitä pakoon niin ei siksi pidetty silloin. hoksasinpas eilen että pitäis kiireesti käydä tilaamassa jo kukat ristiäisiin, ostamassa servetit ja kynttilät yms. ristiäiset siis 23.11. niin ja varmaan pitäis käydä ostamassa itsellekin jotain vaatetta joka mahtuu päälle.... ei kyllä vieläkään hajuakaan että mitä! ei mahtunut ainakaan vielä viikonloppuna vanhat mustat housut jalkaan ja ehkä haluaisinkin hameen. eilen kun kävin vaaálla niin painoa jäljellä vielä 7kg, lähtenyt 12kg.
Helmille myöhästyneet synttärionnittelut!
:hug:
mä olen aina sanonut kavereilleni että haluan juhlia sitten kun täytän 25v ja pidän isot synttärit kun ei ole tullut juhlittua mitenkään sen jälkeen kun täytin 18v. no vuodet tulee täyteen kuukauden päästä, mutta enpä mä taida nyt tässä tilanteessa pitää isoja bileitä. nyt on alkanut kaverit muistuttamaan että etkös aikonut pitää isot juhlat. nyt sitten päätin, että pidän sanani ja siirrän juhlat johonkin tuonne kevääseen, ehkä pääsiäiseen ja pidän sitten kunnon saunaillan kavereille. kysyin jo mummulta ja pappalta että ottavat molemmat pojat yökylään. pääsiäinen osittain ajankohtana myös siksi että silloin on miehen kanssa takana 8 yhteistä vuotta niin tuleepa samalla juhlittua sitten sitä. tykkkään hirmuisesti järjestää juhlia, mutta tavallisesti en niitä kyllä ole itselle järkkäillyt, mutta jospa sitten tämän kerran...
mutta nyt laitaan pyykkejä vielä ennen kuin vauva heräilee. mennään päivällä käymään mun työpaikalla sillä aikaa kun joudutaan odottelmaan esikoisen kerhon ajan keskustassa eli 2 tuntia. ei olla vauvan kanssa vielä käyty kaupoissa tms. ainoastaan kahdesti mummulla ja pappalla (+kaikki sairaalan kontrollit+neuvola...)
mutta nyt tää romaaniin kirjoitus saa loppua... muillekin palsta tilaa!
korppinen kera kahden ukkelin :heart: