Lisäsin tän pinon nimeen myös marraskuun. Ei niin kauheesti tule viestejä että pääsis jumittumaan... Joten tästä pinosta siirrytään sitten taaperoiden puolelle kuun loputtua :snotty:
Nyt on molemmille lapsille laitettu
kausi-influenssarokote! Vuoronumero-periaatteella odoteltiin, onneks nopeesti hommat hoitui. Huoneessa oli 3 ihmistä, yksi koneella, toinen laittoi piikin, kolmas piteli pienempää sillä välin kun esikoiselle oli mun sylissä piikitettävänä.
Alkuun meinasin että oisin viikon päästä laittanut vasta esikoiselle. Varmaan saavat tuostakin kuumetta ja jotain oireita ettei olisi kaksi kiukkupussia samaan aikaan... Mut nyt kestetään mitä tulevan pitää
Ihanaa, mulla on tänään
kampaajalle aika Ihan pelkkä leikkaus, kevytvärin ostin kaupasta ja värjään itse. En ole käynyt kuin kesäkuussa viimeks, sitä ennen viime vuoden syyskuussa... Vähän jää aina tuo leikkauspuoli
Pitkässä tukassa kun ei huomaa aina et aika on vierähtänyt viime käynnistä.
Esikoisen etuhiuksia olen itse leikannut, nyt olisi aika jo takaa siistiä :snotty: Ihanan pitkät ovat, laineilla ja vaaleat.. Eli torstaina neiti parturiin, tulee ison tytön näköinen =)
Miehelle ostin lisäksi Supermies-sukat Maxista, lisäks pari Royal-suklaata niiden mun neulomien lapasten seuraksi. Nyt on lahjaa isille annettavaksi :heart:
Meillä pikkuneiti itki ja ynisi taas sen parin tunnin ajan :headwall: Vähän otti päähän, just olin tullut nukkumaan, pian alkoi ähinä ja kohta itki... Vettä jouduin 1,5h päästä antaa tuttipullosta (en oikein mielellään enää antas kun ei päivälläkään saa... ). Kai se sitten jollain aikaa asettui, en muista enää. Kun ei aina tarvii käydä vieressä, lopettaa itsekin ätinät. Sit kuos yltyy pahemmaks ja kovempi ääniseks, käyn silittelemässä tai ottaa syliin hetkeksi.
PALJON paremmin nukkui KIEPEÄNÄ! Kaksi yötä siis tätä ennen hyvin meni. Nyt on neiti näköjään jo parantunut kun yöt normaaleja valvomisineen :kieh:
Huutiksessa sain myytyä loputkin itsetekemäni kestoliivinsuojat! Noille viimeisille en paljoa hintaa laittanut, olivat alkupään teoksia joten jälki ei ole kovin siistiä. Mutta asiansa ajoivat erittäin hyvin =)
Kantoliina on myynnissä parhaillaan.. En sitten innostunut sitä käyttämään 2-3 kertaa enempää...
Villasukkiakin koitan saada menemään, pitää kaappiin tehdä lisää tilaa....
Laskin tuossa et tän syksyn aikana olen
neulonut vauvojen sukkia 9 paria, tumppuja 4 paria, lasten sukkia 7 paria, lasten lapasia 1 pari, aikuisten sukkia 2 paria, aikuisten lapasia 4 paria... Niin ja kaiken tämän aloitti tyttöjen hatut, eli 2 lasten pipoa =)
Sormissa ja nivelissä tuntuu, eilen jouduin ottaa särkylääkettä.. Pitää nyt oikeesti tauko ottaa neulomisesta, mut ei malttas :kieh: