Helmi ja noonie: jos asuisin vielä australiassa niin oisin voinut käydä ostaa teille uggit ja postittaa (ja mitata niiden leveydet pohkeiden kohdalla).. meillä oli ihan naapurissa tosi kiva ugg kauppa jossa oli usein hyviä aleja. Mulla oli kans sellaiset, ostin kun oltiin menossa vuorille lumeen leikkimään ja käytin ist kaks talvea. Mulla on ollut aikasemmin kans ongelmana talvisaappaissa että kaikissa sellaisissa ihanissa naisellisissa saappaissa on liian kapeat varret ja en oo saanut pohjeitani tungettua niihin :ashamed: noloa kaupassa kun ei vaan saa vetoketjua nilkasta ylöspäin ylös....
Dara: varmasti tosi rankkaa. voimia teille!!!
Maya vielä saa maitoa öisin muttei päivisin. Ei sitä niin kaipaa päivisin kun juo muuten, mutta yöllä oikeesti vaikuttaa välillä tosi janoiseltakin?? Haluaisin kyllä kans lopettaa imettämisen öisin mut en vielä tiedä miten. Nyt on juonut noin 2 krt yössä.
Mutta Mayan suurin ongelma ei ole yösyöminen vaan muuten vain VALVOMINEN. Nyt on taas monta yötä mennyt niin että kun herää yöllä ei vaan nukahda uudestaan vaan valvoo 2 tuntia"""
Eikä sill voi tehdä mitään kun toinen vaan ei nukahda!!!! Vuorotellen pidetään miehen kanssa sylissä ja välillä laitetaan sänkyyn (siellä se huutaa)... ylensä lopulta nukahtaa isänsä syliin (jos minä hoidan ekan tunnin ja mies toisen) mutta en oikeesti tajua MIKSI se valvoo. Ei tossa oo mitään järkeä. Päiväunet ei vaikuta, nukkuu sit tunnin tai kolme, ihan sama juttu. Ilman päiväuniakaan ei voi olla, ja jos on liian pitkä väli ennen nukkumaan menemistä on vielä levottomampi.
Viime yönä mietin voisko joku allergia vaikuttaa tollaiseen?? Toisaalta ei oo muuten kiukkunen, kiukkuaa vain siksi öisinkin että ei halua nukkua (haluais lähteä leikkimään kesken yötä)
Alkaa kyllä olla voimat ihan lopussa taas!! (maya muuten nukkuu omassa huoneessaan, joten sekään ei vaikuta) Neuvot kyllä vähissä mitä ton kanssa tekis!
Joululahjoja en ole vielä hankkinut... pitäis kyllä. en oo oikein ehtinyt kaupoille. Ja just nyt on rahat vähän vähissä. Pakko se ois kuitenkin alkaa hankkimaan niitä. En tiedä vielä millä porukallla vietetään joulua, varmaan kuitenkin mennään mun vanhemmille mutta ketä kaikkia sinne sit tulee en tiedä, ylensä aika iso joukko.
Muuten on kyllä jo joulumieli, oon jo tehnyt joulutorttuja pari kertaa ja glögiä on litkitty