Hui, tosi monella tuntuu olevan astmaa jo pienestä pitäen! Mut eiköhän
kuunkulta teilläkin saada lääkitys kuntoon ja oireet hallintaan! Kamalaa varmastikin kuunnella kun toisen on vaikea hengittää! Ja kun tuntuu, ettei itse pysty paljoa asiaan vaikuttamaan, siis kun se oma hengen haukkominen ei todellakaan auta.. No huono vitsi. :/
Ja
luminka ei kuulosta yhtään kylmältä touhulta tuo teidän nukkumisrytmi tai siis se, että nukutte toisessa huoneessa ja isä käy tarvittaessa hoitaessa. Kyl mä luulen, että osaltaan meidän hyvin nukutut yöt pohjautuu siihen, että tyttö on 2kk lähtien nukkunut omassa huoneessaan. Me emme ole heränneet pienimpiin ähinöihin eikä neiti ole häiriintynyt meidän äänistä yms.
Eilen kävimme 1v-neuvolassa ja uusimmat mitat olivat: 10,6 kg ja 76cm. Ihan sopusuhtainen keskikäyrien tyttö. Sen verran pihalla olen teidän rokotekeskustelussa, että mun mielestä toi terkkari sanoi, että 1,5 vuotiaana annetaan toi MMRV-rokote, jonka ainakin
maikki ja kuunkulta olivat lapsilleen jo saaneet?! Me saadaan toi 1 vuotiaan perusrokote (infanrix?) rokoteklinikalla parin vkon kuluttua.. Jostain syystä ei antanut sitä alkukuusta, et kun vuosi ei vielä neidillä ollut tullut täyteen!
1v-kuvauksista on ollut puhetta. Mekin ensin ajateltiin mennä valokuvaamoon, mut kun netistä huomattiin eri valokuvaamoja "selatessa", että maksaa melkosesti; etenkin se, että saisi kuvat myös digimuodossa mukaansa! Joten mies lainasi työkaveriltaan järjestelmäkameraa ja eilen illalla kuvailimme neitiä.. tais tulla jotain 200-300 otosta, joissa turhankin runsaasti valinnanvaraa.. Laitan tähän yhden kuvan, joka ei välttämättä kuitenkaan ole paras noista.
Laitan vielä melko epäselvän (kännykällä otettu) kuvan synttärikakusta. Päädyin sitten marsipaanitouhuissani ruusuihin!
..tai ainakin yrityksenä oli ruusut!