Koitan pikaseen kirjoittaa, täytyis lähtee ruoantekoon. Just tulin pulkkailemasta lasten kanssa =) Pienin oli ekaa kertaa kyydissä, meinas välillä itku tulla mutta onneksi isosiskon naurun räkätys sai taas hymyn naamalle
Kuunkulta: meillä on 2,5v tytöllä astmasta lääkeet testissä. Eivät voi näin pieniltä testata "kunnolla" joten oireiden perusteella saatiin Flixotide aamuin illoin hengitettäväksi. Ventoline kohtauksen tullessa (ei olla tarvittu vielä avata).
Kirjoittelen myöh. jos haluut vielä meidän kokemuksia!
Meillä ei tullut pahoja
oireita 1v-rokotteesta. Aiemmista on kyllä noussut lämpöä. Toki pistoskohta meni punaiseks ja oli kiukkuinen (muistaakseni)
Täällä kanssa oli
ongelma saada kengät jalkaan neidille! Villasukkien kanssa laitoin, eihän tuota rempulajalkaa saa kunnolla tungettua perille asti
Mut kun ei vielä kävele niin ei silleensä ole varmaan haittaa jos ei ihan kunnolla ole jalassa?
Yöuni-ongelmaan kokeillaan uutta keinoa:
Eilen menin nukkumaan 23 aikaan. Hetken ennätin olla kunnes alkoi pinnasängyssä pyöriminen ja kohta alkoi itkemään. Syliin vasta hiljentyi (esikoinenkin heräsi itkuun ja tuli omasta huoneestaan olkkariin isin luo
), sekä mahanpäälle
Enhän mä ny ala nukkumaan 8,9kg mahanpäällä
Sain asettuu hetkeks sänkyyn ja tulin olkkariin. Vaihdettiin miehen kanssa vuoroja, isompi neiti nukahti jo mun syliin. Isi rauhotteli makkarin asukkaan.
Päätettiin nyt että me
miehen kanssa nukutaan vielä pari yötä olkkarissa! Näin neiti saa rauhassa ynistä ja pyöriä, ja me saadaan rauhassa nukkua. Jos menee itkuksi, siihen kyllä herää!
Eilisen tulos: nukahti 00.30, heräsi seuraavan kerran kuudelta! Mies kävi kippaa takas peiton alle ja tuti suuhun -> koko porukka nukuttiin kahdeksaan saakka
Eli: me ollaan tavallaan tehty siinä virhe, että MINÄ olen aina koittanut neidin rauhoittaa takas nukkumaan. Kun hän tahtoo olla vaan mun sylissä!
Aiemmin neiti rimpuili iskän sylistä takas sänkyyn, eli on siis siellä mieluummin
Tätä käytetään nyt hyväksi.
Toivottavasti tällä saataisiin asettuu yöt! Että äitin syli ei oo tarjolla yöllä, paitsi isossa hädässä. Ja oppis itse nukahtamaan uudelleen jos herää!
Vaikuttaako tää ihan kylmältä touhulta? Ei keksitä enää mitään muutakaan..
Ihanaa huomenna tulee mun rakas ystävä piiiitkästä aikaa kylään =) On pikkuneidin kummi. Tein pätkis-juustokakun jääkaappiin
Mut nyt sinne ruoanlaittoon :wave:
Jaksut sairastelijoille...