100 euroa, mitä ostaisit?

iines
keittiöön jonkun tosi siistin kapan ja sit pojun huoneeseen verhot.siihenpä se satanen menis. jos saisin toisen satasen ostaisin parisänkyyn uuden päiväpeiton. Sit jos vielä saisin satasen ostaisin lapsille uudet peitot ja tyynyt.
 
8,50 menisi, kun kävisin kiinalaisessa syömässä ankkaa.
Vatsa täynnä olisi sitten oikein kiva heittäytyä ihan pois tavallisesti pihistä persoonallisuudestani ja käydä muutamassa kaupassa ostamassa kaikille jotain uutta kivaa. vaatteita tai leluja, sen sellaista. mitä sillä nyt sais. :D itselleni en välttämättä ostais ku sen kiinalaisen ruan kun olen siihen ihan heikkona ja se on mulle sitä parasta hemmottelua. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:
Ostaisin lentolipun.
Minne lähtisit? =)
En sen kauempana kuin täällä kotimaassa. Lähtisin katsomaan äitini uutta huushollia, johon hän on perjantaina muuttanut.

Kuulostaa kivalta =)
Juu kyllä se mummelin uusi huusholli kiinnostaa, kun on kuulemma niin soma, ettei sellaista ole ennen hänen kohdalleen sattunut. Joten pitänee se lentolippu tässä jolloinkin ostaa, vaikka ei sitä sinun puhumaasi satasta sitä varten taivaasta tipahtaisikaan. :)
 
mimosan äippä
Kissoille Royal Caninin 10 kilon ruokasäkin, koiralle uuden fleksin ja ison koiran ruokasäkin agrimarketista.

Noi tarttee ostaa muutenkin mut saispa jostain sen rahan kun rahan menoa on muutenkin nyt ihan kamalasti.
 
vieras
Nö mä pistin myllyssä tänään meneen melkeinpä sellasen summan kun kerta mies sellasen summan kouraan lykkäs :D Lähinnä tolle pikkulikalle ostin ihania vaatteita ja tuli jotain korihässäköitäkin ostettua tiimarista. Ja niin, ja käytiinhän me sillä hinnalla sitte syömässäkin rossossa.
 
muutoksen tarpeessa
kangaskauppaan painelisin,olen jo kauan suunnitellu/haaveillu marimekon unikkoverhoja huusholliin,uusia laseja,mukeja,muoviliina pöytään,käsipyyhkeitä vessaan...voi käyttöä löytys...niin ja vohvelirauta..
 

Yhteistyössä