10 vuoden orgasmittomuus :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
Olin nuori kun alettiin seurustella mieheni kanssa. Itsetunto aivan nollassa,kun mies samaan aikaan haaveili exästään. Minä idiootti 17-vuotias vaan yritin pitää miehen itselläni,samalla koko ajan itsetunto laski. Oma vika juu,olisi vaan pitänyt etsiä mies joka on tosissaan.
No jostain syystä pysyttiin sitten yhdessä...mies mua 10 vanhempi, teknisesti varmaan oikeasti tosi hyvä sängyssä ja hyvin varustettu. Seurusteltiin 4 kk ennen kuin mentiin ensimmäistä kertaa sänkyyn.
Sen jälkeen onkin harrastettu vaikka mitä ja vaikka miten paljon, mutta orgasmia en miehen kanssa saa! Kerran sain kyllä,kun keskityin ihan 100 %.Nykyään sellainen ei ole edes mahdollista,koska lapsia on 3 kpl...Aina pitää olla vähän varuillaan.

Yksin onnistuu kyllä, aiemmin helpostikin (tyyliin 30 sekunnissa).
Itsetunto nyt ihan ok,vaikka kroppa onkin rupsahtanut lasten hankkimisen myötä. Silloin 17-vuotiaana olin oikeasti aika näpsäkkä pakkaus,ja harmittaa että kaikki piti mennä pilaamaan silloin!

No tietenkin kun on yli 10 vuotta seksi ollut tällaista,eihän se mieskään enää jaksa yrittää! Suuseksiä on ollut viimeksi puoli vuotta sitten.

Vit¤uttaa ja harmittaa oikeasti! Loppuelämä tällaista, varmaan harmittaa miestäkin! On hommattu jotain leluja yms, ja yritän pitää suhteen hyvänä.
Mutta kyllä se vaan aika radikaalisti on vaikuttanut seksilämään!

Onko sinulla joku lukko/esto päällä kun olet miehen seurassa ettet pysty tulemaan? Tuleeko sulle sellainen nolous ja mietit vääriä asioita, juuri esim. tuota morkkaamaasi ulkonäköäsi?
Kerrot tulevasi helposti yksin? Jos ne samat kikat miehen seurassa ei onnistu niin väkisin tulee mieleen että huono itsetunto on nyt tuossa syynä. Pelkäätkö ilmeitäsi, orgasmin kourissa nytkähtelyä vai mitä? Voitko olla miehen seurassa täysin rento ja avoin?

Muistan menneisyydestäni sellaista etten tosiaan orgasmia saanut koska exä oli haukkunut minua ja en pitänyt itseäni viehättävänä, nolostelin kehoni virhekohtia. Kun sellaiset asiat puskee ajatuksissa ja tunteissa päälle niin ei se silloin tule.

Ainakin itselläni siihen itse asiaan, tunteeseen ja näkymään pitää keskittyä aivan 100%, mitkään muut mietinnät ja murheet eivät siihen tilanteeseen yksinkertaisesti mahdu.
Joskus mielikuvat auttaa myös. Itse välillä mietin minut ja mieheni eri ympäristöön/tilanteeseen.

Oletko koskaan kokeillut avoimesti masturboida miehesi edessä ilman että hän koskee sinuun tai sinä häneen? Leikkisit kuin häntä ei paikalla olisikaan ja annat mennä ilman estoja?

Tuosta miehestäsi vielätuli mieleen, että kyllä sen jotenkin ymmärtää että hän on turhautunut asian suhteen. Monille miehille on jopa omaa nautintoaan tärkeämpää saada nainen aidosti nauttimaan ja onhan se miehelle ns. "sulka hattuun" jos pystyy orgasmin naiselle tuottamaan kun se ei kaikilla naisilla ole itsestäänselvyys.
Mies on varmastikin harmistunut ettei ns. onnistu vaikkei hänessä vikaa olisikaan.
Oletko neuvonut miestä kun hän on hoidellut sinua? Oletko syyllistänyt asiasta? Oletteko puhuneet tästä sinun ongelmasta?
Mutta voisin omalle kohdalle (jos olisin kyseinen mies) ajatella että mielenkiinto yrittämiseen olisi hävinnyt kun ei ole ns. tuloksia tullut. Hän voi tuntea olonsa epäonnistuneeksi. Liiallinen yrittäminen luo sinulle paineita "Miks en tule, nyt ehkä tulen, tulenko, no meni ohi". Miehelle se taas saattaa tuntua työurakalle jossa ei ole työvoittoa.
:/

Tää on noloa ja ahdistavaa :(
Pidän syynä juuri tuota alkuaikojen hässäkkää. Itsetunto nyt ok, mutta en vaan rentoudu miehen seurassa.
Itsetunto kohonnut ja olen panostanut ulkonäköön enemmän, ja halut ovat kohdallaan. PERIAATTEESSA voisi alkaa onnistumaan.
Mutta ei miestä enää kiinnosta esim.suuseksi (no en ihmettele kyllä..).Pisin aika ilman suuseksiä oli vuosi,ensimmäisen lapsen syntymän jäkeen. Eli taitaa olla ihan inhosta kyse.

Miehen kanssa ei jutella tällaisista asioista. Mies on aika sulkeutunut ollut aina. Siksi koetan kysellä täältä.Lienee mulla jotain keskittymisvaikeuksia muutenkin.

Mies muuten sanoi joskus alkuaikoina,että ´on hän siinä asiassa muutaman kerran onnistunut´.Tarkoitti siis exäänsä,jonka kanssa oli 3 vuotta.
En siis ole ensimmäinen, MUTTA mies oli alkuaikoina (ensimmäiset 5 vuotta) erittäin hyvä,teknisesti ja muuten,otti tooodella hyvin huomioon jne.

Rakastatko miestäsi?
Haluaisitko kuitenkin jotain muuta...?
Kuulostaa sille että teillä ei ole henkinen yhteys ollut alun alkaenkaan mikään paras (toinen nainen mielessä) ja se on ajanut sinut ja teidät pattitilanteeseen.
Puhuminen auttaisi, mutta saahan sitä yksin puhua vaikka kuinka paljon jos mies ei anna vastakaikua.
Todella hankala tilanne. Oletko tyytyväinen muuten elämäänne, arkeenne? Kaipaatko jotain enemmän, olet kovin nuorena ryhtynyt miehen kanssa olemaan?
Huomioiko mies sinua, antaako arvoa sinulle naisena ja äitinä? Miten sinä koet miehen? Ystävänä, kilpakumppanina, kaverina, veljenä? Haluatko sinä miestäsi?

Aika hyviä pointteja, kiitos niistä!
Meillä menee kyllä hyvin,rakkautta on ja erittäin mukavaa ja turvallista arkea eletään.
Luulenpa että se on tuo seksi joka saa haaveilemaan muista miehistä,mutta mitään en asian eteen tekisi oikeasti kuitenkaan.
Pitäisi varmaan saada oma pää vaan kuntoon (jos se nyt enää on mahdollista..)

En usko että fyysistä vikaa on,koska yksin onnistuu kyllä.

Eihän nyt tokikaan läheskään kaikki naiset saa yhdynnässä orkkua, se vaan hoidellaan sitten muuten. Toki jos sitten jotkut vanhat hommat kaihertaa mieltä kannattaa ne tietty selvittää.

[QUOTE="Vieras";29081725]Eihän nyt tokikaan läheskään kaikki naiset saa yhdynnässä orkkua, se vaan hoidellaan sitten muuten. Toki jos sitten jotkut vanhat hommat kaihertaa mieltä kannattaa ne tietty selvittää.[/QUOTE]

Tämähän on toki totta...En tiedä miksi asia nyt kaihertaa mieltä aivan älyttömästi!
Tunnen jääväni paitsi aika isosta asiasta:(

[QUOTE="aapee";29081824]Tämähän on toki totta...En tiedä miksi asia nyt kaihertaa mieltä aivan älyttömästi!
Tunnen jääväni paitsi aika isosta asiasta:([/QUOTE]

Just tuli joku eglantilainen ohjelma telkusta että 50% naisista on näytellyt orgasmin. Että jos mies sanoo että naiset on ennenkin hänen kanssaan saaneet niin...:D sitäpaitsi on kyllä mieheltä ihan helvetin noloa alkaa vertaamaa. En ihmettele että on vähän tiukassa.

Se voi olla että tuon miehen kanssa se ei enää edes onnistu. Teillä on jo ilmeisesti liikaa painolastia asian päällä. Sä et pysty rentoutumaan eikä silloin voi nauttia. Sun fysiikka on kunnossa jos itse saat homman hoidettua. Jos mies hoitaa sut samoin, eikä tule, niin ongelma on teidän välisissä kemioissa.