10:n varpaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihana yllätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihana yllätys

Vieras
Hei kaikki, haluan (nainen) yllättää mun kullan (mies) tänään oikein ihanasti. Nyt on vaan niin etten keksi just nyt mitään hauskaa, kiitottavaa tms. Erilaista.
Teillä on lienee oikein hyviä ideoita?

Jos ukkos tykkää jaloille alistumisesta sano että onpas lattia kylmä ja tee ukostas jalkatuki esim. tietokone pöydän alle. siinä voit jalkojasi liikuttelmalla tietyissä paikoissa saada ihmeitä aikaan;)

Mä haluaisin antaa herralle jotain sellaista mitä ei unohda pitkään aikaan, jotain mikä piristäisi mieltä . Ja nyt en hae itselle tyydytystä, tyydytystä vain siitä että voisin tyydyttää herran.

Ei vaan tietenkin annat ukkos naida vierasta sinun nähtesi ja kuullen sinulta koko ajan kommenttia kuinka ihanan seksikäs tämä vieras on. Sano mulle mies joka ei pidä tällaisesta.

Pue yllesi joulupukin naamari. Tee makuupussiin käsille ja jaloille aukot ja sujauta näin syntynyt pukine yllesi. Kun miehesi tulee kotiin nelistä ympäri taloa iloisesti röhkien ja miestäsi lemmenleikkiin houkutellen. Voit hihkaista väliin jonkun tuhman sanan miestäsi kiihottaaksesi, esim: ""pippeli"" ja ""pimppi"" Leiki miehesi kanssa sikopaimen leikkiä jossa sika yrittää livahtaa paimenen jalkojen välistä karkuun. Aina kun viuhahdat miehesi jalkojen välistä kouraiset tätä pussukoista. Kun tätä menoa on jatkunut jonkin aikaa olen varma, että miehesi jo kovasti hamuaa makuupussissa haudutettua pikkupossuaan ja teille molemmille on luvassa unohtumaton ilta.