10 kilon laihdutus ryhmä.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt siis kerättäisiin 10 kilon laihduttamiseen sellaisia, jotka eivät omaan painoonsa ole tyytyväisiä. Tehdään vatsalihaksia, joogataan, juostaan, kävellään, mostellaan, ja sen sellaista. Ihan siis kaikki jotka kynnelle kykenevät. Ja paikat olisivat turku, naantali, raisio, rymättylä, ja merimasku. Mutta mieluiten 17-63 vuotiaita naisia ja miheiä, tai tyttöjä ja poikia. Siis aloitetaan laihduttamalla 0 kiloa, ja sitten sen jälkeen 20 kiloa, ja seuraavaksi 30 kiloa. Eli 10 välein kun ollaan saatu eka 10 pudotettua. Jos joku jää kerrasta pois, nii se on sitten myös painosta pois. Parempi siis olla todella hyvä syy ettei tule. Ja siis tullaan ainatähän sitte sanomaan josei pääse. Ja mä sitten katson onko hyvä syy sitten.

Eli kaikki siis jotaka painavat yli 80 kiloa. Saa tulla maximissaan 74 kiloinenkin siis.
 
vierailija
Syö vähemmän kuin kulutat, ei se laihduttaminen sen monimutkaisempaa ole. Persereikä on pienempi kuin suu.

Mitään tolkkua tuosta aloituksesta ei saa. Oletkos psykoosissa?
 
vierailija
Syö vähemmän kuin kulutat, ei se laihduttaminen sen monimutkaisempaa ole. Persereikä on pienempi kuin suu.

Mitään tolkkua tuosta aloituksesta ei saa. Oletkos psykoosissa?

En syö ikinä edes roskaruokaa, en karkkia, en limsaa ja sellaista. Ja olen vegaani. Ja syön 600kl päivässä. Enkö 8888kl. Ja mun jutusta saa selvää.
 
  • Tykkää
Reactions: - M U T S I K K A -

Yhteistyössä