Mitähän hintaluokkaa saisi olla? Meillä poika sai juuri 1-v synttärilahjaksi sellaisen "palikkalaatikon" eli erimuotoisia puisia palikoita voi tunkea rei'istä laatikkoon ja on tykännyt kovasti. Taitaa vain olla aika kallis(?). Ja kirjoja tykkää katsella äidin/isin sylissä. Äiti oli mielissään myös vaatelahjoista =) . Ja hiekkalaatikkolelut näin kesällä kivoja ja huokeita. Paitsi, jos ennestään on kasapäin... siinäpä jotain vinkkiä.
Kunhan ei värikyniä! Niitä meillä esikoinen sai ja oli uuden kodin lattiat kauniit... Kovakantiset kirjat, etenkin luukkukirjat jotka on tukevaa pahvia on hitti ollut meidän vuosikkailla.
Meillä pikkuneiti vietti yksvuotissynttäreitään reilu viikko takaperin, ja lahjojakin kertyi paljon, kiitos sukulaisten ja ystävien
Äidin mieleisiä lahjoja olivat tietysti käyttövaatteet; 86 cm puolipotkarit tulevat tarpeeseen syksymmällä ja verkkaripukukin oli oikein mukava. Pikkuvinkkinä kyselijöille kerroin neidin olevan nyt 80 cm, mutta että vähän kookkaammille vaatteille tulee olemaan enemmän tarvetta...
Mummulan väki lahjoitti polkuauton, jota sitten ihmeteltiin porukalla. Tyttö ei osaa vielä nousta itse sen selkään, joten kyseinen lahja tullee olemaan suuremmassa käytössä vasta myöhemmin.
Neidille itselleen tuntui olevan kovasti mieleen sellainen palikkaämpäri, jonka kannesta saa erimuotoiset palikat tiputettua sisälle ämpäriin. Samaten hiekkalaatikkosetti lapioineen viehätti pikkuista kovasti. Ja pallo on aina "varma valinta", eikä haittaa vaikka niitä olisi useampikin sisä-ja ulkoleikkeihin.
Toivottavasti vinkeistä on apua
=)
Halpa suosittu vinkki: kevyt valkoinen reiällinen muovipallo= sählypallo. Maksaa n. 60snt. Halpa tuliainen, ei riko helposti tavaroita ja reiät kiinnostavat. Helppo puhdistaa, löytyy myös nurmikosta.
Palikkalaatikot on hyviä ja kaikki kurkistuskirjat.
nuken rattaat ( jos osaa jo kävellä). Itse olen sitä mieltä ettei leluja kun niitä kertyy. Mieluummin vaippoja, rahaa, muumiaterimet....yms. muuta tarpeellista
Meidän tyttö oli 1 veenä onnesta soikeena sellasesta perässä vedettävästä lelusta (meillä koira, mutta onhan niitä vaikka mitä). Just kävelemään oppineelle se oli ilmeisesti hauska juttu.
Mitä mun mielestä EI ainakaan kannata ostaa, on pehmolelut! Aina kun tyttö saa uuden nallen, niin oon ihan harmissani (ei tyttö niillä ikinä leiki ja ne vaan vievät paljon tilaa + keräävät pölyä).
Vaatteet syksyksi varmaan ainakin äidin mieleen...niille on aina käyttöä..Meillä myös kirjat aina tervetulleita ja paras 1vee lahja meidän neidille taisi olla leikki-imuri ja leiki astiat---ovat olleet ahkerassa käytössä
Ostin pojalleni 1-v lahjaksi Brion puupalikat ja ne ovat osoittautuneet erittäin kivoiksi. Jopa kaksikymppiset viihtyvät niiden äärellä... Iloa ja kehittävää toimintaa pitkäksi aikaa. Suosittelen!