1) mistä tunnistaa lapsiveden tihkumisen?2) Puutuvat reidet/pohkeet

tuosta lapsiveden tihkumisesta en tiiä,mutta mulla puutuu reiden myös,ja tuntuu että lonkat olis jumissa.oon muutaman tyynyn laittanu sitten tueks jalkojen väliin niin helpottaa..mutta eihän ne tyynyt sielä pysy :/
 
Eipä ole kokemusta, mutta vastaan silti. Valmennuksessa meille sanottiin, että jos esim yöllä vessassa käydessä on erikoisen kostea olo ja epäilee vesien tihkumista, niin eikun vaan side housuihin. Jos kyse on lapsivedestä, se kastelee siteen (ja useammankin), toisin kuin runsaskaan valkovuoto, jota ei yleensä tuntikausia valu..
 
Mulla kun alkoi esikoisen synnytys niin mulla tuli tihkumalla lapsivettä...(tajusin et aiemmin illalla vauva oli potkassut kylkeen vähän omituisesti ja tehnyt sinne reiän mistä lapsivettä hissukseen alkoi valua)
Se oli vähän veren sekaista "vettä" mutta minulla oli koko ajan vessahätä ja luulinkin sitä pissaksi ensin...mutta aina kun nousin ylös tai ponnistin niin silloin lirahti...ja sitä tosiaan tulee niin että side kumminkin kastuu...
kyllä sen omakin järki sitten tajuaa että hei tää ei oo valkovuotoa tai pissan lirahtelua...mulla ainenkin alkoi supistellakin niin homma oli ihan selvä...
 

Yhteistyössä