Olihan se loppuraskaus aika rankka, kun kaksoset oli niin pieniä. Jouduin paljon nosteleen ja pukeminen ulos lähtiessä (talviaika) oli kovaa työtä. Mutta ei mullakaan ollu mitään ongelmia, vauva syntyi rv40.
Itsellä ei vauvakuume kaksosten myötä hävinnyt minnekkää, järki kuitenkin oli mukana ja odotettiin "vähän aikaa". Meillä kaksoset (poika ja tyttö) oli 2v1kk kun vauva syntyi. Hyvin on kaikki mennyt,kiirettä tosin pitää. Voin laittaa sähköpostiosoitteen jos haluat kuulla lisää!
Meillä kans kaksoset, tyttö ja poika. Tyttö on ihan mahdoton pureen, aina on puremas veljeensä. eikä usko vaikka kielletään, nauraa vaan ja pureminen vaan yltyy. Ja ikää on 1v.2kk.