Ruokahaasteen aiheena viikolla 26 oli kastike.
Äänestysaikaa yksi (1) vuorokausi. Äänestys sulkeutuu automaattisesti.
Alkuperäiset ohjeet ja kuvat löydät täältä:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2393369-ruokahaaste-vko-26-a/
rássi (Vaalea peruskastike...
Tulin Marabouksi Maraboun tilalle toivottamaan huomenet. Miten on ihmisillä aamu lähtenyt käyntiin?
Hän tulikin paikalle, tuonne siis: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2387559-huomenta/
Ruokahaasteen aiheena viikolla 09 oli oranssi.
Alkuperäinen ketju ja reseptit kuviin: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2335051-ruokahaaste-vko-9-a/
Äänestysaikaa YKSI TUNTI
Professional Griefer
Coffee Break
Scarlett O Harava
Tepadj
Ruokahaaste vko 9
Ruokahaasteen aiheena viikolla 9 on oranssi.
Ruokahaasteen säännöt:
* kokkaa ja kuvaa (tekijä saa olla kuka tahansa samassa taloudessa asuva)
* kuva ja resepti sunnuntaina klo 19.45 mennessä
* äänestys alkaa sunnuntaisin n. klo 20 ja kestää TUNNIN
* eniten ääniä...
Tulin Marabouksi Maraboun tilalle toivottamaan huomenet toistamiseen.
Miten on aamut alkaneet ihmisillä? Itselläni taitaa olla joku tauti kun yöllä olen oksennellut pariin otteeseen.
Kakku ei ole valhe ja se on hyvää. Saa olla ihan mikä tahansa kakku tai sen tyylinen leivos.
Tässä kopioidut säännöt:
* kokkaa ja kuvaa (tekijä saa olla kuka tahansa samassa taloudessa asuva)
* kuva ja resepti sunnuntaina klo 19.45 mennessä
* äänestys alkaa sunnuntaisin...
Jos olette tilanneet kiinalaisesta ravintolasta nuudeliwokkeja, niin tiedättekö mistä sen tietynlaisen maun siihen saa? Kun siis sehän on semmoinen suolainen, mutta vähän makia kuitenkin, ei hapanimeläsoosia vissiinkään :xmas:
Varmaan jotain soijakastiketta + muuta härpäkettä? Kiitos...