Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aamuäreen halko sai miun ääneni, ihan vaan sen takia että maistoin sen heti suussani kuvaa katsoessani!![]()
tapiontyttärelle meni mun ääni.
Seuraavalla kerralla olis ihan järkevää ilmoittaa jos äänestystä alkaa väsäämään,et ei tule sit montaa yhtäaikaa.
Sulla ja Tepalla oli viestit samaan aikaan tullu tonne ruokahaaste-ketjun puolelle, tepan oli ensin mutta väliäkös sillä, sellasia joskus sattuuOnpahan äänestys ne kun on pruukannu jäädä kokonaan tekemäti välillä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27785659:voiskohan sitten uusi voittaja alottaa haasteen numeroinnin viikkon mukaan. ensviikko olis siis "RUOKAHAASTE VK 1".