Ruokahaaste vol. 61 ÄÄNESTYS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tepadj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ruokahaaste vol. 63 ÄÄNESTYS

  • päätön

    Ääniä: 11 52,4%
  • Wolt

    Ääniä: 2 9,5%
  • Metis

    Ääniä: 3 14,3%
  • Aamuäree

    Ääniä: 3 14,3%
  • Salla07

    Ääniä: 2 9,5%
  • Mummeliisa

    Ääniä: 2 9,5%
  • Meteli Seis

    Ääniä: 3 14,3%
  • Tapiontytär

    Ääniä: 2 9,5%

  • Äänestäjiä yhteensä
    21
  • Kysely suljettu .

Tepadj

Tunnettu jäsen
20.10.2010
11 618
74
48
ananas
Aiheena kakku, aikaa äänestää 1 tunti.

päätön
11479719.jpg


Wolt
11479768.jpg


Metis
68148_1663106532393_6447036_n.jpg


Aamuäree
11500224.jpg


Salla07
mwqr86.jpg


Mummeliisa
ruoka4_14052011.jpg


Meteli Seis
11510127.jpg


Tapiontytär
11510225.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Ihania kakkuja kaikki, mutta päättömän upea ja raikkaan näköinen
kakku sai miun äänen.
 
tapiontyttärelle meni mun ääni.

Seuraavalla kerralla olis ihan järkevää ilmoittaa jos äänestystä alkaa väsäämään,et ei tule sit montaa yhtäaikaa.

Sulla ja Tepalla oli viestit samaan aikaan tullu tonne ruokahaaste-ketjun puolelle, tepan oli ensin mutta väliäkös sillä, sellasia joskus sattuu :) Onpahan äänestys ne kun on pruukannu jäädä kokonaan tekemäti välillä.
 
Sulla ja Tepalla oli viestit samaan aikaan tullu tonne ruokahaaste-ketjun puolelle, tepan oli ensin mutta väliäkös sillä, sellasia joskus sattuu :) Onpahan äänestys ne kun on pruukannu jäädä kokonaan tekemäti välillä.

Katos vaa. En huomannu tuota Tepan ilmoa ollenkaan vaikka kävin välillä äänestyksenteon katsomassa. Joo parempi näin ku ei yhtää :D
Jos ens kerralla sit kuitenkin yks vaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27785659:
voiskohan sitten uusi voittaja alottaa haasteen numeroinnin viikkon mukaan. ensviikko olis siis "RUOKAHAASTE VK 1".

Pitäiskö olla vko 1/2013, niin pysyy vuodetkin järjestyksessä?
 

Yhteistyössä