Testissä: BabyFoot

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tepadj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
muovipussi ja perusrasva ajaa saman asian. muovipussia käyttäessä jättäisin kyllä varpaat paljaaksi ettei varpaanvälit haudu. en tiiä sitte hengittääkö tuo materiaali miten.
 
[QUOTE="annika";24793692]muovipussi ja perusrasva ajaa saman asian. muovipussia käyttäessä jättäisin kyllä varpaat paljaaksi ettei varpaanvälit haudu. en tiiä sitte hengittääkö tuo materiaali miten.[/QUOTE]

Tuskinpa vain. Et taida edes tietää mikä tuossa on ideana?

Baby Foot | MouMou
 
Oon kerran kokeillut ja hyvin toimi, ei ny ihan vauvan jalkoja mulla saanut aikaan, mutta pehmeni ihan hirveesti ja olin kyllä tyytyväinen. Pitäis uusia, nyt kun muistutit.
 

Yhteistyössä