XtraVaganza, kellään kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kallista on. Kuukausimaksu 89 euroa ja ruoat 59 euroa viikkoa. Mitään muuta et tosin saa syödäkään. Tehokasta kylläkin. Itse laihduin silloin kolmeen kuukauteen 22 kiloa. 4 tosin tuli takas. Vaatii tosi hyvän motivaation, että pystyy syömään pelkkiä keittoja jopa 10 viikkoa. Ja kun lipsua ei voi tai ne keitot on sit siinä.
 
Toimii kyllä, mutta kun tapaamisissa on pidemmät tauot ja kuntosali toisella paikkakunnalla, niin äkkiä huomaa ettei tuu mitään tehtyä. Nyt oon 10kg saanu pois ja vappuna aloitin. (Tosin nyt kesä menny vähän plörinäksi)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ajattelin että jos nyt syksyllä alottaisi kun vielä noita raskauden aikana tulleita kiloja ihan liikaa...

Jos sulla on motivaatio kohdallaan niin kyllä se toimii!

No mulla ei silleen paljoa tota pudotettavaa ole, 15 kg mutta jos säkin olet vappuna aloittanut ja nyt jo saanut 10 kg pois...! On todellakin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ajattelin että jos nyt syksyllä alottaisi kun vielä noita raskauden aikana tulleita kiloja ihan liikaa...

Jos sulla on motivaatio kohdallaan niin kyllä se toimii!

No mulla ei silleen paljoa tota pudotettavaa ole, 15 kg mutta jos säkin olet vappuna aloittanut ja nyt jo saanut 10 kg pois...! On todellakin!

Sit vaan onnea valitsemallesi tielle! Kyllä ne kilot lähtee, usko pois! :D
 

Similar threads

V
Viestiä
1
Luettu
615
V
P
Viestiä
1
Luettu
308
Y
N
Viestiä
13
Luettu
5K
Aihe vapaa
Teknofriikki
T
S
Viestiä
0
Luettu
1K
S

Yhteistyössä