Asumme kovin vähälapsisella alueella Oulussa ja kesällä 5 v täyttävä poikamme kaipailisi kovasti seuraa samanikäisistä pojista ja miksei tytöistäkin. Olen itse osittain hoitovapaalla, joten kahvittelu/puistoseura olisi äidillekin tervetullutta! Meillä on myös 2-vuotias tyttö.