Auttakaa eukkoa mäessä!
Mullon treffit pian, mutta mä en oo käyny missään ikuisuuksiin! Mistä mä tiedän jos mies haluaa toisille? Tai kolmansille? Missä vaiheessa (kuin monen deittikerran jälkeen) voi puhua seurustelusta? (Joo, toivon pääseväni sinne asti :xmas: ) Vai kysytääks vieläki...
.. ja vanhat vaatteet roikkuu päällä. Ne uudetkin mitkä alkukesästä ostin :snotty: Ja ne vanhat housut mitkä ei ennen menny kiinni, ei pysy päällä ilman vyötä.
Toisaalta taas, ne kivat (ja vähät) vaatteet jotka on ostettu ennen lihomista, mahtuu vihdoin taas päälle! :D
Ei oo helppoa...
Taas pitäis alkaa päivän rääkki. Mutta. Kertokaa hyviä alavatsalihasliikkeitä (jumppapallon kanssa tehtäviä onko?)! Yläosa on ihan juntturassa, eli siellä sentään tapahtuu jotain, mutta alavatsassa ei tunnu mitään.
Entäs tuo selkäpuoli? Mitään tehokasta? Sekin on kyllä ihan tuntonen, mutta...
Miten voi olla mahdollista, että vaikka mulla on paino noussu puol kiloa edellisestä mittauksesta, on mun vyötärö kavennu 2,5cm? Ja ei en urheile lainkaan :ashamed:
Aamupäivällä alko valittaan mahakipua ja sen jälkeen on koko päivän maannut sängyssä. Kuume nousee ja mahaan kuulemma pistää kamalasti :/ Itkua vääntää koko ajan... Liikkumaan ei pysty juuri ollenkaan. Äsken sain houkuteltua sängystä olkkarin puolelle pötköttään (ja senkin matkan kannoin).
En tiedä onko jo ollu täällä, mut pakko laittaa.. :D
http://www.telegraph.co.uk/earth/wildlife/5384078/Praying-mantis-caught-on-camera-eating-a-hummingbird.html
No, Sirkka, miltä maistui? :p