Mikä olikaan aika, mikä suositellaan olla sisällä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mrsCullen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Ai mä luulin, että se koskee Suomeakin.. Mistähän mä semmosen oon saanu päähäni..? :xmas: Noh, hyvä tietää.

Suomessa se on lähinnä niin että puolenpäivän aikaan kannattaa käyttää aurinkorasvaa jos porottaa kovasti. Tosin ite en käytä Suomessa koskaan rasvaa, kun tulee oltua niin paljon etelässäkin että se ero on aika suuri :)
 
Periaatteessa puolen päivän aikaan on hyvät mahkut saada nahkansa kärvennettyä, jos peeloilee porotuksessa ilman mitään suojaa. Mutta siis jos muistaa suojata itsensä vaattein, aurinkorasvalla ja varjolla, niin ei silloin pala. Suomessa ei varjosa mitenkään lämpöhalvaus kuumaa ole eikä tule. Toki on hyvä muistaa juoda paljon. Eilen oli kyllä tuskaista ajella puolilta päivin yliloppilasjuhliin ja siellä sitten pienessä kämpässä.. :D
 
UVjokioinen1.gif
 

Yhteistyössä