punotus ja turvotus? meillä todettu koivunsiitepölyallergia ja ruokaaine allergioita alku vuodesta-eli eka siitepölyaika menossa.poika muuten ok (lääkkeillä)mutta silmät iltapvästä alkaa punotta ja joskus jopa turpoaa.käytössä myös aamuin illoin silmätipat.onko muilla kokemusta silmien...
Miten ootte jaksanu komentaa lapsianne? Eli siis videoihin ym. koskeminen. Ajattelin vaan kun me ei jakseta kauheesti komentaa, tyttömme on nyt 10kk ikänen ja siksi ajattelin tänne palstalle kirjoittaa kun olisi kiva kuulla kokemuksia että kostautuuko komentamattomuus vähän isompana eli tuleeko...
Me tytön kans oltiin rokote tutkimuksessa mukana, ja siinä sai sitten ton rokotteen.. Ei varmaa ois tullu ostettua kyllä jos ois pitäny maksaa.. :whistle:
Meillä lämpömittari näyttää 21 astetta...Tultiin käymään sisällä ja mennään kohta takas.Miks te istutte, yleensä aina samat tyypit vaan koneella???Nauttikaa nyt, ei kauaa kestä.
Meillä laitettiin 12 ikkunaan kaihtimet, ja asennuksessa meni n. 30 min kunnon taitajilta.
Kannattaa ehkä miettiä alkaako siihen itse...
Hintaa oli muuten 130e asennettuina
Pimentävä verho todellakin on oiva keksintö.
Kannattaa kuitenkin huomioida sellainen juttu, että lapsi oppii nopeasti pimeään huoneeseen, eli osaa vaatia sitä nukahtaakseen.
Tällöin hankaluuksia teettää nukahtaminen esim. matkoilla, jos sellaista paljon harrastaa.
Juuri tämän vuoksi kuopusta ei...
Aurinkoinen : Kyllä häät on tulossa, ihan pian... :o :saint:
Puolitoista kuukautta enää!!
Kutsut on askarreltu ja lähetetty jo jokunen viikko sitten. Nyt on rytinällä valmistunut 160 hääkarkkia... kyllähän oli hommaa, mutta muutenkin askartelen paljon, joten eipä tuo puuha juurikaan...
Edelleenkin kiitos kaikille haleista :flower:
Pikkuhiljaa alkaa helpottamaan.. välillä on hyviä päiviä, ja välillä taas niin huono olo ettei mitään jaksaisi ja itku herkässä. Kuuluu kai osaltaan hormonitoiminnan palautumiseenkin, mutta eipä sitä oikein niin vielä osaa ajatella.
Samaan syssyyn...
Huoh...
en ole nyt paljoa jaksanut..
"Vauvani" todettiin tuulimunaraskaudeksi, ja eilen lääkkeellinen keskeytys päätti tilanteen.
:ashamed:
Pikkuinen taaperoni jaksaa isoveljensä avustuksella onneksi piristää kovia kokenutta äippää :'(
Mukavaa kevään jatkoa kaikille teille!
Siirryn nyt...
Heips!
Täällä kans elelty oikein hiljaiseloa :$
Muksut oli siinä kovasti flunssassa, ja sitten kun siitä toivuttiin niin itse alkasin väsymään, palelemaan ja voimaan pahoin... ++++ :whistle:
Mutta eiköhän tuo muutamien viikkojen päästä helpota =)
Täytynee painella peiton alle...