Eli mulla ois hakusessa, eikä tahdo mistään enää löytyä. Eli jos jollain ois jääny/ylimääräsenä/tarpeettomana niin olisin kiinnostunut ostamaan:) Kiitos!
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=60236948
Jos linkki ei toimi niin nimimerkillä jonnuli77 löytyy ja myynnissä nyt toppapukukin kokoa 74cm, voi kääriä hihoja sekä lahkeita sopivaksi.
linkki toppapukuun http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=60237071
Saimpas laitettua...
Hei!
Minä olen ollut tähystettävänä tässä muutama vuosi takaperin ja jos rehellisesti vastaa niin tosi kipeetä teki kun se "kameran" pää ensin meni virtsaputkeen. Muuten tutkimus ei käyny kovin kipeetä, mutta aikasta epämukava kokemus. Sen tutkimuksen jälkeen pissaaminen oli suoraan sanottuna...
Tekisin samoin ku ap. Vauvalla on hyvä olla isän huomassa kotona entä matkata kuumassa autossa jne. Ja isommat lapset saa äidin täyden huomion itselleen:)
Mukavaa reissua!!
Tässä väkerryksiä, "kakkukärpänen" on tainnu purasta..
neitien 4v ja 1v yhteiskakku http://www.aijaa.com/v.php?i=691740.jpg
tytön 6v kakku [/url]http://www.aijaa.com/v.php?i=691755.jpg[url]
jokohan onnistui...
Onnea 1-vuotiaalle!
Minä olin 4-vuotta sitten tähän aikaan 11 tuntia vanhan tyttövauvan onnellinen äippä!
Ja vuosi sitten viimesilläni tästä kuopuksesta joka syntyi 28pv ;)
Tässä mun väsäys marraskuulta, tytön 6vee synttäreille.
edestä;
takaa;
Tuo barbin vaatetus ja koristeet on tehty vaahtokarkkitaikinasta mikä on tosi helppo tehdä ja mukava muotoilla!