Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä jonnuli

  1. J

    EMMALJUNGA JUNGLE PINK, hoitolaukku ja/tai delux-jalkapeite kellään myydä??

    Eli mulla ois hakusessa, eikä tahdo mistään enää löytyä. Eli jos jollain ois jääny/ylimääräsenä/tarpeettomana niin olisin kiinnostunut ostamaan:) Kiitos!
  2. J

    Huutismyyjät joilla tytön (62cm- ) 68cm vaatepaketteja myynnissä!

    http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=60236948 Jos linkki ei toimi niin nimimerkillä jonnuli77 löytyy ja myynnissä nyt toppapukukin kokoa 74cm, voi kääriä hihoja sekä lahkeita sopivaksi. linkki toppapukuun http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=60237071 Saimpas laitettua...
  3. J

    Kuka käyny virtsarakon tähystyksessä?

    Hei! Minä olen ollut tähystettävänä tässä muutama vuosi takaperin ja jos rehellisesti vastaa niin tosi kipeetä teki kun se "kameran" pää ensin meni virtsaputkeen. Muuten tutkimus ei käyny kovin kipeetä, mutta aikasta epämukava kokemus. Sen tutkimuksen jälkeen pissaaminen oli suoraan sanottuna...
  4. J

    Valmiiksi jo ikävä

    Tekisin samoin ku ap. Vauvalla on hyvä olla isän huomassa kotona entä matkata kuumassa autossa jne. Ja isommat lapset saa äidin täyden huomion itselleen:) Mukavaa reissua!!
  5. J

    Oulu-mitä lapsiperheelle?

    Juu Nallikari rantoineen ja leikkipuistoineen. Edenin kylpylä..Vauhtipuisto, Tietomaa, Liikennepuisto, Ainolan puisto..
  6. J

    5V tytölle lahja synttäriksi

    Meillä tytöt 6 ja 4 ja tykkäävät mansikka marjasta, mutta ehdoton ykkönen on winx club ;) eli winx dvd:kin varmaan ois ok..
  7. J

    LAITTAKAA LASTEN SYNTTÄRIKAKKUJEN KUVIA!

    Tässä väkerryksiä, "kakkukärpänen" on tainnu purasta.. neitien 4v ja 1v yhteiskakku http://www.aijaa.com/v.php?i=691740.jpg tytön 6v kakku [/url]http://www.aijaa.com/v.php?i=691755.jpg[url] jokohan onnistui...
  8. J

    Olohuonekuvia

    Meidän uutukainen olkkari, hieman vielä keskeneräinen..tai tuntuu että jotain puuttuu..
  9. J

    Huomenta! Laitetaanko lasten huoneista kuvia?!

    Tässäpä meidän tyttöjen yhteinen huone, tytöt 6 ja 4v. =)
  10. J

    Kohta tasan vuosi sitten...

    Onnea 1-vuotiaalle! Minä olin 4-vuotta sitten tähän aikaan 11 tuntia vanhan tyttövauvan onnellinen äippä! Ja vuosi sitten viimesilläni tästä kuopuksesta joka syntyi 28pv ;)
  11. J

    Kakkukuvapinotus, se odotuksenmukainen ;)

    \ Hyvä kun kehuit tupperin pursotinta, sillä menin sunnuntaina semmosen tilaamaan ku aina kiroan kakkuja tehdessä kun ei oo kunnollista!
  12. J

    Kakkukuvapinotus, se odotuksenmukainen ;)

    Tässä mun väsäys marraskuulta, tytön 6vee synttäreille. edestä; takaa; Tuo barbin vaatetus ja koristeet on tehty vaahtokarkkitaikinasta mikä on tosi helppo tehdä ja mukava muotoilla!
  13. J

    onko äityleitä vm. 77

    täällä myös elokuu -77 :wave: kolmen ihanan tytön äiti oulun läheltä, tytöt vm. 00,03,06
  14. J

    Kummeiksi kutsumisrunoja?

    Oiskos kellään jemmassa runoja tms. joilla voi kauniisti pyytää jotakuta vauvan kummiksi? kiitti :flower:
  15. J

    -06 SYNTYNEET

    Tyttö :heart: 28.5.2006 2995g/48cm rv 38+6

Yhteistyössä