Hakutulokset

  1. M

    Kun teen kakkuun pursotukset niin miten saan kermasta kovempaa, ettei samantien lätisty?

    Mulla kans aina ongelmaa tuossa,mutta pariin otteeseen harjottelee niin alkaa saamaan ihan ok vaahtoa :D
  2. M

    *** Toukovauvat 2007 *** toukokuu

    hei vaan kaikille tosi pitkästä aikaa..mie oon sen tuhat kertaa ainaki ollu kirjottamassa,mut aina jää,oon kyllä käyny lukemassa paljonki.eli meidän poika sai nimekseen 9.6 arttu sakari =) ja meillä on menny oikeen mukavasti,artulla ei oo ollu maha vaivoja eikä mitään.tosi rauhallista ollu,joten...
  3. M

    *** Toukovauvat 2007 *** toukokuu

    Minäki voisin tänne sitten jo hypätä kun teidät löysin :) Eli poikahan(ukkeli) synty 27.4 ja hyvin on menny meillä ainakin tää alku..meidän kaks ja puol vuotias on ottanu hyvin ja kovasti auttelee meitä hoidossa.Poika on tyytyväisen olonen ja nukkunu hyvin. Mulla itselläki alkaa vointi olla...
  4. M

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    heippa kaikille! ja ekaks onnea kaikille muille vauvan saaneille :flower: meitä alkaa jo olla aika mukavasti... ja voimia vielä kasassa oleville :hug: mie olen ihan tipahtanu matkasta täältä,enkä tiedä mitä kellekin kuuluu,niin monta sivua olis lukemista ja kun istuminen ei oikeen luonnistu...
  5. M

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    Heipsis! Ajattelin tulla ilmottaan,että me mennään aamulla käynnisykseen osastolle..Tämä vauva on sen kokonen,että voi mahtua syntymään normaalisti niin päädyttiinkin sitten ensiksi näin yrittään ja jos ei ala tapahtuun niin sitten leikataan. Elikkä eiköhän sitä jo parin päivän sisällä ole...
  6. M

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    Ihanata,onnea kovasti tirlittanille ja perheelle :flower: :heart:
  7. M

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    Heippa kaikki! Mulla oli eilen se synnytystapa-arvio ja varattiin sit leikkaus aika,kaikki kuulema haluaa syntyä vappuviikolla niin sillon ei ollu aikoja joten 7.5 tää pieni on viimeistään ulkona.sillon kyllä viikoja jo 40+1,mutta eiköhän sen kestä ku tietää et sillon viimeistään :) lääkäri oli...
  8. M

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    parasta aikaa+perhetodella paljon onnea :heart: käyn monesti päivässä kattomassa mitäs kellekkin jo kuuluu ja onko lisää vauvoja,jännä odottaa muidenki puolesta :) mulla huomenna äippäpoli ja synnytystapa-arvio,tulempa sitte paremmin kirjotteleen mitä meinaavat ja saisinko siis jo sen sektio...
  9. M

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    Heips... Lääkäri neuvola takana..oih ja voih. paino:1550g viikossa :ashamed: tosi nolona.. paineet:128/92(tokalla mittauksella,vähän siis laski eka oli 141/95) sf:34,eli 2cm tippunu turvotus ihan vähäistä liikkeet:++ syke:136 pissa ok Ja siis mulla on ollu aika kovasti tässä viikolla pääkipeä...
  10. M

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    Heippa vaan kaikille taas :wave: Ajattelin jotaki kirjotella,nyt kun muistais mistä on puhuttu...joka päivä käyn lukeen,mut oon laiska kirjottaan :ashamed: Isän mukaantulo synnytykseen:meillä mies ehdottomasti haluaa olla mukana,oli esikostaki ja ainoa paha paikka siinä oli se kun mulle...
  11. M

    Oulu

    Voishan sitä vaikka taas tavataki,jos vaikka näkis enemmänki porukkaa :)
  12. M

    Oulun äidit ja lapset

    meillekin varmaan sopis ihan hyvin joskus vaikka klo 17 ja siitä eteenpäin.. :)
  13. M

    Oulun äidit ja lapset

    niin..juuri samaa olen miettiny..?vieläkö on ilta tulossa..?
  14. M

    Oulun äidit ja lapset

    meillä tuo tyttö 2v ens kuussa..eli sen ikänen... :)
  15. M

    Oulun äidit ja lapset

    meillekkin näyttäis ainaki vielä sopivan tuo 1.11..ku ei meil oo koskaan mitään :)
  16. M

    Oulun äidit ja lapset

    joo me asutaan meri-toppilassa niin aika lyhkänen matkakin olis..
  17. M

    Oulun äidit ja lapset

    juu vois olla ihan hyvä idea,vaikkei meistä kumpikaan oikeen ymmärrä halloweenin päälle :D jos porukkaa saa kasaan ja teille mahtuu niin miksikäs ei..missäs päin asutte? meillä tuo neiti tosiaan 1v11kk ja näkis varmaan mielellään muita lapsia vaikka vähän ujo aluksi aina onkin.. :)
  18. M

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    ...vuonna kaheksanviis... :D lukion käynyt ja ollut sitten kotona.esikoinen 11/04 ja toisen la on 7.5.07..

Yhteistyössä