Hakutulokset

1. S

Missä meni lapsivedet?

Esikoisesta kun puhkaistaan. Kuopuksesta vasta kun vauva syntyi, syntyi siis kalvoineen kaikkineen.
  2. S

40+3 ja vuodan ruskeaa vuotoa

Mulla tuli just tuollaista tuhruvuotoa kun synnytys käynnistyi/oli käynnissä. Eli kohdunsuulta lähti tavaraa liikkeelle kun se alkoi aueta. Sulla on viikkojakin jo noin paljon, että jospa se olis nyt synnytys käynnissä! Voi kun olisi mullakin ( rv tasan 41 täynnä). Mutta yleisohjehan on se, että...
  3. S

rinnat synnytyksen jälkeen

Juu, en minäkään ihan yhdy tuohon, että rinnoista taikka vatsastakaan näkisi ihmisen historiaa... Yksilöllistä. Mulla rinnat ja nännit (koko, väri) palautui imetyksen jälkeen aivan ennalleen. Vaikka ei kyllä olisi uskonut, normaalisti A ja maidon noustessa hulahtivat yli D... Että kai se iho...
  4. S

alastomuus ongelmana

Ammeeseen vaan jos siltä tuntuu, minä ainakin sain lillua ihan rauhassa itsekseni. Kätilö kävi kerran pari kysymässä verhon raosta, että miten menee, vieläkös uiskentelet. Omia aikojani sitten käppäilin pois kun teki mieli tujumpaa kivunlievitystä. Mies oli sillä aikaa syömässä ja tupakoimassa...
  5. S

kyläilykulttuuria kaipaava

Hiiop, ja tässä tämä kirjautuneena, jos joku todella tulisi pistäytymään... :wave:
  6. S

Eikö oikeesti kenelläkään..

Ilona, mene ihmeessä pelkopolille. Ainakin siellä saa jutella asioista ja juuri varmistella, että seuraavalla kerralla kivunlievitykset olisivat kohdillaan. Minulle pelkopolista oli apua. Ja olen aivopessyt itseni uskomaan, että toinen synnytys EI VOI olla samanlaista helvettiä kuin eka. Ja...
  7. S

kyläilykulttuuria kaipaava

Asiaa! Olis mukava kyllä kun olisi paikkoja joihin piipahtaa tai joku joka meillä pyörähtäisi. Eikähän sitä tänä kännykkä-aikana tarvitsisi ihan puskista hyppiä, vaan pirauttais 10min ennen että ollaan teidän suunnalla liikenteessä sopiiko käydä, siinä kerkee just paskasimmat verkkarit vaihtaa...
  8. S

Ystävät hakusessa JYVÄSKYLÄ

:wave: Täällä myös lähemmäs kolmikymppinen äiti, jolla lapsi 2,5v, sekä laskettu aika ihan kulman takana. Me asumme hieman Jyväskylän ulkopuolella, mutta ihmisten ilmoille pääsemme rattailla, pulkalla ja tarvittaessa autollakin, ja postikin kulkee: ranta-loma@suomi24.fi Kirjoittelemisiin!
  9. S

kokemuksi satakunnan keskussairaalasta?

Tuolla on muutamia: http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=258755
  10. S

Millaisia kätilöitä?

Oih. Ja minä kun mielelläni synnyttäisin tämänkin Porissa. Oli kerta kaikkisen upeat ja ihanat kätilöt. Toinen teki tuplavuoroa, mutta silti jaksoi olla lepposa ja kun odottelin epiduraalia (josta ensin itse olin kieltäytynyt jo usean tunnin ajan) ja pelkäsin seuraavan vuoron aloittavaa kätilöä...

Yhteistyössä