kokemuksi satakunnan keskussairaalasta?

ensimmäisestä lapsesta oli mukava kätilö..ite ei tarvinu pyytää mitään ku se kokoajan sano että laitettaisko nyt semmonen puudutus ettei kerkee mennä pahaksi... sain epiduraalin niin ajoissa etten tuntenu yhtää kipeetä supistusta.. toisen lapsen synnytyksessä oli ärsyttävä vanha nainen.. puudutukset ei auttanu ja olin tosi kipee..hoki vaan että pelkäätkö,haluaisitko olla kivuton..ei tästä kivutonta saa ja äläkä kokoajan liiku,pysy yhdessä kohtaa niin on kaikilla paljo helpompaa. MEINAS MENNÄ HERMOT TOTAALISESTI!!!

Nipsu2
niin kuin tossa linkissä lukee niin mulla ollut vain hyviä kokemuksia.multa kyllä kysyttiin otanko kivunlievitystä toisessa snnytyksessä, mutta sanoin et en vielä tarvi muuta kun ilokaasun, mut sit loppu eteni niin nopeesti ettei ehditty antaa. mut siis et ihan hyvä paikka. joka paikas on varmaan niitä kamaliakin kätilöitä, mut sit voit sanoo et haluut vaihtaa.

emppa05
mulla on hyvät kokemulset. kätilö oli todella mukava ja koko ajan mun kanssa kun oli nopea synnytys. itse ei tarvinnut pyytää kivun lievitystä vaan kätilö ehdotti. ehdittiin laittaa vajaa tunti ennen kuin vauva syntyi.

Koo
Minä myös synnyttänyt satakunnan keskussairaalassa,sektiolla kylläkin,mutta kätilö oli se joka minua siihen valmisteli,tuli kertomaan homman kulun ja oli tietenkin mukana myös leikkurissa.Otti vauvelin vastaan ja toimitti isukin hoivattavaksi.Kävi myös muutaman kerran keskustelemassa myös jälkeen päin.En kyllä voi moittia sairaalaa enkä henkilökuntaa.Joka sairaalaan ja osastolle varmaankin osuu ainakin yksi tyly hoitsu,mutta muiden ystävällisyys korvaa kyllä senkin.

5 kertaa olen Porissa synnyttänyt ja kätilöt ovat olleet mukavia.Joidenkin lääkärien kohdalla en näin voi sanoa, mutta onneksi tämä "vanha äijä kööri" on jäänyt eläkkeelle.Hyvillä mielin menen tämän kuudennenkin sinne synnyttämään. =)

Yhteistyössä