Hakutulokset

  1. R

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **MAALISKUUSSA**

    Meillä kanssa kissa on nyt ja ollut myös kuopuksen aikana,tykkää makoilla vauvan sängyssä ja vaunuissa ja turvakaukalossa kun vauva ei ole niissä ollut mutta kun vauva on esim.sängyssä niin ei aikanaan mennyt silloin sinne.Täällä lekuri kirjoitti sairaslomaa äippäloman alkuun kun ei toi...
  2. R

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Tulin vaan poksumaan 25viikkoa täynnä!!olo on jo malttamaton tuntuu että aika matelee vaikka eihän tässä kovin kauaa oo enää.....vaatteita on hankittu ehkä jo yli tarpeitten:)vaunut on mutta ainakin pinnis vielä puuttuu ja turvakaukalo:)4d ultraa harkitsen ku ois kiva nähä pikkuinen mutta onhan...
  3. R

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    moikka missy meillä on noi neidit pysyny vähän pidempään masussa eli rv 29 ja 31 ja viimeisin yllätti täysin syntymällä vasta 39+4 joten jännitystä riittää että koska tämä päättää syntyä.Varsinkin illalla ihan mielettömät liitoskivut saa kävellä kun ankka ei oo edellisissä raskauksissa ollut...
  4. R

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    mä jään kans varhennetulle äippälomalle 11.4 ku en viitti kokoajan sairaslomaa hakea oon töis vuodeosastolla ja selkä ei kestä nostamista ja supistelemaankin tuppaa joten töissä ei uskalla olla ja on kaks keskoséna syntynyttä itellään ni ei uskalla riskeerata.tokassa neuvolassa käyty ja kaikki...
  5. R

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    moikka liittyisin mukaan oon lukenut aktiivisesti teidän keskusteluja.elikkä 4.lapsi tulossa ja synnäri kos ja la 8.6.rakenneultra oli perjantaina ja poikaa ootellaan:)kaikki hyvin tähän mennessä,yksi neuvola vasta takana ja seuraavaa pitäis alkaa varailee.ite oon 30v.rosa ja sepi 19+2

Yhteistyössä